نسخه چاپی

بیانیه جدید آیت‌الله سیستانی درباره جهاد

دفتر آیت الله سیستانی با صدور بیانیه ای اعلام كرد: برای كارمندان دولتی و افراد شاغل در عراق فعلا ضرورتی برای پیوستن به جهاد كفایی علیه تروریستها وجود ندارد.

دفتر آیت الله سیستانی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: برای کارمندان دولتی و افراد شاغل در عراق فعلا ضرورتی برای پیوستن به جهاد کفایی علیه تروریستها وجود ندارد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه عراقی المسله، دفتر آیت الله سیستانی با صدور بیانیه ای آخرین اظهارنظر این مرجع عالیقدر شیعیان درباره جهاد کفایی علیه تروریستهای داعش را منتشر کرد.

بنابراین گزارش، آیت الله سیستانی تاکید کرده است در شرایط فعلی ضرورتی برای پیوستن کارمندان و افراد شاغل به جهاد کفایی وجود ندارد و آنها در صورت لزوم در آینده می توانند به جهاد علیه تروریستها بپیوندند.

از سوی دیگر، خبرهای رسیده از عراق حاکی از آن است که مردم عراق برای لبیک گفتن به ندای مرجعیت دینی عراق به طور گسترده در مراکز اعزام حضور پیدا کرده و صفهای طولانی تشکیل داده اند.

بنابراین گزارش، در استانهای مختلف عراق از جمله ذی قار، دیالی، الانبار و ... مردم به طور گسترده خواهان پیوستن به نیروهای امنیتی برای رویارویی با تروریستهای داعش شده اند.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...