نسخه چاپی

لاریجانی: عده‌ای مسوولیت دارند كه تخریب كنند

عکس خبري -لاريجاني: عده‌اي مسووليت دارند که تخريب کنند

رییس مجلس گفت: در حال حاضر مشاهده می‌كنیم عده‌ای مسوولیت شرعی‌شان این است كه صبح كه از خواب بیدار می‌شوند، بهانه بگیرند و دیگران را تخریب كنند، این چه وضعی است؟

به گزارش نما، علی لاریجانی روز گذشته در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به مشکلات موجود در کشور، اظهارکرد: رجال سیاسی و دینی سرمایه‌های كشور و دارای نقاط مثبت ومنفی هستند، اینكه دائما رجال سیاسی را تخریب كنند چه نفعی دارد؟ این بی‌هنری است كه عده‌ای وظیفه خود را تخریب مي‌دانند.

لاریجانی افزود: این همان موردی است كه دشمن مي‌خواهد. اگر همه نیروهای نخبه كشور جمع شوند انرژی زیادی تولید مي‌كند كه در شرایط بین‌المللی مي‌تواند به پیشبرد كشور كمك كند.

وی ادامه داد: وقتی همدیگر را تخریب مي‌كنند زمینه برای كار با دیگران فراهم نمی‌شود وحواشی به متن غلبه مي‌كند.

لاریجانی خاطرنشان كرد: حكومت خوب آن است كه تنوع فكری را بپذیرد و همه افرادی را كه صاحب فكر هستند در آغوش بگیرد و اگر اختلاف نظر هم دارند در بستر متعارف حل كنند.

وی یادآور شد: سیاستمداران قطعا با یكدیگر اختلاف نظرهایی دارند ولی لازم نیست از ریشه یكدیگر را بزنند، بلكه مي‌توانند حرف‌های خود را مطرح كنند؛ ضمن اینكه اختلاف نظر‌های آنان ممكن است تا آخر حل نشود، ولی تا جایی كه ممكن است باید با هم همكاری كنند.

۱۳۹۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...