نسخه چاپی

اقدامات‌مرزبانی برای‌جلوگیری از ورود داعش

فرمانده مرزبانی با اعلام اینكه كنترل مرزها را برای جلوگیری از ورود اعضای داعش به كشور تشدید كردیم، گفت: ممكن است تعدادی از مهاجران عراقی به دلیل شرایط نامناسب این كشور به ایران مهاجرت كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار حسين ذوالفقاري در حاشيه ديدار با رئيس ساختار ضدتروريسم منطقه سازمان همكاري شانگهاي در خصوص اقدامات امنيتي در مرزهاي غربي کشور با توجه به تحرکات اخير گروهگ تروریستی داعش در کشور عراق، گفت: در اين خصوص اقدامات امنيتي لازم از جمله شوراي تامين استان ها تشکيل شده چرا که ممکن است اقدامات اخير اين گروه پيامدهاي مختلفي به دنبال داشته باشد.

وي با اشاره به اينکه، تمامي پيامدهاي مختلف را بررسي کرديم تا از قبل آماده باشيم، تصريح کرد: ممکن است برخي از شهروندان عراقي به دليل شرايط نامساعد مهاجرت کرده و به سمت مرزهاي کشور ما پناهنده شوند که در اين خصوص پيشنهاداتي به مسئولان داديم.

فرمانده مرزباني ناجا يادآور شد: همچنين ممکن است با تردد افراد غيرمجاز و مرتبط با اين گروه مواجه شويم که به همين منظور اقدامات امنيتي و کنترل مرزها را تشديد کرديم و با رصد وضعيت، در آمادگي نسبي قرار داريم تا براساس شرايط پيش آمده اقدامات خود را برآن اساس سازماندهي کنيم.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...