نسخه چاپی

شركت مسئولان استانداری در جلسه تغییر تركیب مجلس(!)

به گزارش نما به نقل از مرصادنیوز پس از انتشار خبر شرکت غیرقانونی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در میتینگ انتخاباتی اصلاح طلبان در مطلبی با عنوان "مشارکت ناباورانه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در میتینگ انتخاباتی اصلاحات/ شبی که اندک اعتمادها به تیم سیاسی استانداری کرمانشاه نیز به باد رفت"

استانداری کرمانشاه در جوابیه عجولانه برای سرپوش بر اشتباه انجام گرفته و به جای عذرخواهی، این جلسه را صرفا یک جشن ساده عنوان کرد. کمی بعد هم به جای استعفا از پست خویش به خاطر این حضور، اعلام می شود که ما حرف انتخاباتی نزدیم!

در همین ارتباط پایگاه خبری مرصاد در گفتگویی با دبیر حزب ایران سرفراز که بانی و دعوت کننده جلسه انتخاباتی احزاب اصلاح طلب در رستوران میلاد بوده است، موضوع، عنوان و اهداف حال و آینده این نشست را تشریح کرد.

برای برنامه ریزی در جهت ورود مهره های خوب به مجلس تشکیل جلسه دادیم

روزبه مشکین خط به خبرنگار مرصاد گفت: گفتیم نزدیک انتخابات است و تا کنون هم دولت روحانی بد کار نکرده و ماحصل یک سال فعالیت دولت او بد نبوده است حالا اگر مجلس هم یک مقدار دارای مهره های خوب باشد و نیروهای خوبی به آن وارد و از حالت فعلی خارج شود دولت روحانی بهتر می تواند فعالیت کند و با یک مجلس خوب و یکپارچه عملکرد بهتری از خود خواهد داشت.

مشکین خط ادامه داد: ما به ذهنمان آمد که فعالیت های انتخابات مجلسی را باید یک مقدار مضاعف کرد و روی همین اصل گفتیم که اصلاح طلب ها را برای برنامه ریزی و حل اختلاف نظر ها در همین مسیری که عرض کردم در جلسه ای جمع کنیم. اما نتوانستیم مشکلات خانوادگی را بر طرف کنیم.

یک نفر با صحبت های خارج از موضوع انتخابات ساز ناکوک زد/ اگر اختلافات نبود بیانیه انتخاباتی می دادیم

مشکلات خانوادگی آنقدر زیاد بود که من نتوانستم صحبت کنم، مهدوی (دبیر حزب توسعه) کمی خارج از قاعده صحبت کرد، نشست ما در مورد انتخابات مجلس بود و او بحث را به انتقاد از استانداری کشاند و در جواب او هم حرفهایی زده شد که نتوانستیم اختلافات را حل کنیم ولی به هر حال و در مجموع خوب بود.

بانی نشست انتخاباتی سالن میلاد گفت: مهدوی در این جلسه مقداری ساز نا کوک زد، ما اصلاح طلبان را حول محور انتخابات مجلس دور هم جمع کردیم و می خواستیم که بیانیه بدهیم که اصلاح طلبان از کاندیداهای واحد حمایت می کنند. مسائل طایفه ای و قومی را کنار بگذاریم و با بررسی کلی روی کاندیداها همه احزاب اصلاحات از ۶ یا هفت کاندیدای واحد حمایت کنیم و به فراخور اوضاع استان این کار را انجام دهیم. من همه جای کشور در رفت و آمد هستم مشکلات مشابهی هست و طول می کشد تا اوضاع بهبود پیدا کند. به هر حال هشت سال دوران احمدی نژاد دوران کوتاهی نبود، پدر همه در آمد. بچه ها در جو ارعاب و خفقان احمدی نزاد نتوانستند کار کنند.

به همین جهت است که اختلافاتی مثل این نشست به وجود می آید چون بچه ها تمرین تعامل نکرده اند.

ماه آینده هم در یک جای بهتر جلسه خواهیم داشت

دبیر ایران سرفراز با تشریح اهداف آینده اصلاح طلبان ادامه داد: ما در صدد این هستیم تا با همین گروه جلسه ای را در ماه آینده برگزار کنیم، اما نه مثل این جلسه فقط مسئولین باشند! از عده ای مردم هم دعوت کنیم تا از این زاویه ها و اختلافات بکاهیم با این زاویه ها نمی توانیم روی انتخابات آینده مجلس حساب کنیم. الان وقت زیاد است. یک ماه آینده می نشینیم در جایی بهتر تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم. چند بار بنشینیم و بلند شویم مشکلات حل می شود.

سر هیچ و پوچ آقایان به تیپ و تار هم زدند/ باید برای عبور از شورای نگهبان زیر آبی برویم

وی در خصوص بروز تشنج در این نشست اظهار داشت: این اختلافات حل و فصل می شود، همین جلسه اخیر اینها سر هیچ و پوچ به تیپ و تار هم زدند. الان استانداری در شرایطی کار می کند که دولت خیلی اصلاح طلب نیست. بنابر این بچه های اصلاح طلب خیلی زوم نکنند روی نیمه خالی لیوان. ما اگر توانستیم این دور کاری کنیم که مهره ای را از فلیتر شورای نگهبان رد کنیم موفق شده ایم.

وی افزود: شورای نگهبان مداد خود را تیز کرده است تا اجازه ندهد یک نفر هم عبور کند باید آنقدر زیر آبی برویم که ما را نبینند. باید یکپارچه باشیم و روی تعدادی از مهره ها کار کنیم و آنها را حول بدهیم که وارد مجلس شوند. این شدنی است. مشکلات و اختلافاتی که امروز در کرمانشاه داشتیم شش هفت سال پیش هم داشتیم. یک عده ای می نشستند صحبت می کردند شام می خوردند و بعد هم با هم به تیپ و تار می زنند. این مشکلات همیشه هست. همیشه یک عده ای هستند که ساز نا کوک بزنند. و یک عده ای هم که عمق ندارند زود عصبی می شوند. به نظر من یک آدم عمیق زود عصبانی نمی شود، تحمل می کند.

بچه ها در این جلسه تند خو بودند و به هم می پریدند

من در این نشست ندیدم این رو، بچه ها تندخو بودند زود به هم می پریدند. اگر آنها را ول می کردید کار به جاهای باریک تر هم کشیده می شد.

به هر حال اگر ما هوشیار باشیم روی یک دولت اصلاح طلب بعد از روحانی می شود حساب باز کرد.مجلس خیلی مهم است.

شاه آبادی خوب حرف زد و گفت فقط سه ماه است که مهره هایمان را چیدیم/ روی این نیروها در استانداری می شود حساب کرد

مشکین خط همچنین به اظهارات شاه ابادی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در این جلسه اشاره کرد و گفت: این را هم باید بگویم حرف های آقای شاه آبادی در این مراسم خیلی خوب بود من تأییدش می کنم. گفت ما برای بهبود اوضاعی که مورد انتقاد است نیاز به زمان داریم. ما مهره هایمان را چیدیم امروز چیدمان را می توانیم بگوییم که در دولت روحانی قابل قبول شده است.

او گفت که شما به اندازه این سه ماهی که مهره هایمان را چیده ایم از ما توقع داشته باشید. شما اگر کم و کاستی داشتیم می توانید اعتراض کنید.

وی در پایان تصریح کرد: اون روحانی هم که بود آقای عزیزی را می گویم خوب صحبت کرد. برای ما توفیق خوبی حاصل شده که چنین مهره هایی در استانداری هستند این یک دستاورد است و یک پیروزی است. میشه روی این نیروها برای انتخابات حساب کرد.

من بازهم می گویم دولت با اینکه اصلاح طلب نیست اما در مسیر اصلاحات دارد قدم بر می دارد و می خواهد استحاله ایجاد کند اما انتظاراتمان از او باید به همین اندازه باشد. من فک می کنم باید به روحانی فرصت بدهیم. روحانی تازه سال سوم روحانی می شود.

به زودی مستندات دیگری در خصوص خلاف قانون بودن حضور مسئولین انتخاباتی استانداری کرمانشاه در این جلسه منتشر خواهد تا شاید وزارت کشور اقدامی عملی برای برطرف کردن ریشه ای سوءمدیریت در اداره امور استان کرمانشاه در دستور کار قرار دهد.

برخی از مسئولین استانداری خوب می دانند این نخستین جلسه ای نیست که حول محور این موضوعات برگزار می شود.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...