نسخه چاپی

«داعش» مأمور «آمریكا» است

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس شكست تروریست‌ها در سوریه و نتیجه انتخابات این كشور را دلیل اصلی اقدامات تررویستی در برخی مناطق عراق دانست و تصریح كرد: پرونده داعش در عراق بسته خواهد شد.

سید‌حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات اخیر گروهک تروریستی داعش در عراق تصریح کرد: این گروهک تروریستی، گروهکی ضددینی و ضداسلامی است که برای اختلاف‌افکنی مذهبی بین مسلمان از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش برای اسلام‌هراسی از سوی آمریکا ماموریت دارد، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مهم کسانی هستند که این گروهک‌های تروریستی را تشکیل داده و برای کشتار مسلمانان تحریک می‌کنند؛ این گروهک‌ها مورد حمایت سیاسی، تسلیحاتی و تشکیلاتی دولت آمریکا هستند.

نقوی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق به دنبال پیاده کردن سیاست‌های ضد‌اسلامی آمریکا هستند، اظهار داشت: موضوع عراق به هیچ عنوان اختلاف مذهبی نیست و امروز شیعه و سنی در عراق برای مقابله با گروهک تروریستی داعش هم‌قسم شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه با پیوستن گروه‌های مردمی به ارتش عراق انتظار می‌رود ‌داعش دیگر پیشروی خاصی در شهر‌های عراق نداشته باشد، گفت: مردم عراق برای دفاع از خاک خود دست به سلاح برده‌اند و قطعا پرونده داعش در عراق با حضور مردم و ارتش عراق برای همیشه بسته خواهد شد.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره اینکه ایران آماده کمک به عراق در مقابله با تروریسم است، خاطر‌نشان کرد: ارتش عراق، ارتشی قدرتمند است که توانایی مقابله با تروریست‌ها را دارد.

نقوی شکست تروریست‌ها در سوریه و حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه و نتیجه این انتخابات را دلیل اصلی اقدامات تررویستی در برخی مناطق عراق دانست و تصریح کرد: منطق تروریست‌‌های چون داعش، اقدام علیه صندوق‌های رای و دموکراسی است و متاسفانه کسانی ‌از تروریست‌ها حمایت می‌کند که ادعای حمایت دموکراسی را دارند.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...