نسخه چاپی

داعش از نشانه‌های خروج سفیانی است

حضور داعش و پیروان بنی امیه در عراق و ایجاد آشوب و فتنه در این كشور از نشانه های ظهور و خروج سفیانی است. علائم ظهور با گذشت زمان در حال محقق شدن هستند و ما باید در این دوران به تكلیف خود عمل كرده و از انجام آنها غافل نشویم.

به گزارش نما به نقل از موج چهارم، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: حضور داعش و پیروان بنی امیه در عراق و ایجاد آشوب و فتنه در این کشور از نشانه های ظهور و خروج سفیانی است. علائم ظهور با گذشت زمان در حال محقق شدن هستند و ما باید در این دوران به تکلیف خود عمل کرده و از انجام آنها غافل نشویم.

مهمترین محورهای سخنان آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز که در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، به شرح زیر می باشد:

- با وجود اینکه کشور عراق از لوث وجود صدام پاک شده اما توطئه‌ها و ترفندهای بسیار عجیب و هولناکی در این کشور از سوی تروریسم و دشمنان اتفاق می‌افتد که فجایع و جنایت‌های مردمی زیادی را به همراه دارد.

- کشور ایران حمایت خود را از کشور عراق اعلام می کند و اجازه فعالیت تروریسم را دراین کشور همسایه نمی دهد.

- پس از ۱۴ قرن که علمای شیعه و سنی یزید را لعنت کردند و او را کافر دانستند، امروز گروهی وحشی، فاسد و ظالم آمده اند و نام گردان های خود را امیرالمؤمنین یزید می گذارند.

- گروه های تکفیری با خریدن مأموران نظامی عراق توانستند شهر موصل با ۲ میلیون نفر جمعیت را بدون شلیک گلوله ای تصرف کرده و اموال مردم مسلمان را به غارت ببرند.

- امروز آدم کش ها وفتنه گران در همسایگی ما آتشی را روشن کردند که دود آن به چشم همه جهانیان خواهد رفت و ما هرگز حضور آنها در همسایگی خود را تحمل نخواهیم کرد.

- به ملت شریف عراق و ساکنان مقر حکومت امام زمان(عج) اعلام می کنم که امتحان های الهی به شما رو آورده و محکم و استوار در برار تروریست ها بیاستید که به یقین شما پیروز این نبرد خواهید بود.

- پیامبر اسلام(ص) فرموده که هرکس بمیرد و امام زمان خویش را نشناسد به مرگ جاهلیت و کافر از دنیا رفته است. در حال حاضر امام زمان اهل سنت کیست؟ ادامه داد: آیا کسی که در رأس قدرت بوده، ظلم می کند و فاسد هم باشد به سبب اینکه سلطان است می تواند عنوان امام زمان به خود بگیرد؟

- مقصود پیامبر از حدیث فوق شناخت و درک حضرت مهدی(عج) بود که اگر کسی ایشان را نشناسد حجت خدا را نشناخته و هر انسان فاسد، عیاش، شهوت ران و بی بند و باری به صرف این که در رأس قدرت قرار گرفته نمی تواند امام زمان باشد.

- طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان آغاز شده و شرکت‌ها و افراد زیادی در اجرای آن در حال فعالیت هستند که تحول بزرگی در کشاورزی و توسعه اشتغال در کشور ایجاد خواهد کرد. مقرر شده این طرح ظرف مدت سه سال در استان اجرایی شود.

- با اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری ۹/۵ میلیون تن به تولیدات کشاورزی کشور افزوده و ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در سطح استان ایجاد می شود.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...