نسخه چاپی

تحقیق مجلس درباره آزار و اذیت دانش‌آموزان

رئیس كمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی، از پیگیری پرونده ناظم‌‌ متخلف مدرسه‌ای در غرب تهران از سوی مجلس خبر داد و گفت: تا رسیدن به نتیجه نهایی، پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عطاالله سلطانی‌ صبور، با یادآوری دستگیری ناظم‌ متخلف مدرسه‌‌ای در غرب تهران، گفت: مجلس، با جدیت پیگیر این موضوع بوده و تا رسیدن به نتیجه و مشخص شدن جرم این ناظم در مراجع قضایی، پیگیری های خود را ادامه خواهد داد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیته‌ای سه نفره متشکل از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به مدرسه‌ مذکور رفته و از نزدیک پرونده ناظم متخلف را پیگیری ‌کرده، افزود:‌ هنوز نتیجه مشخصی از بررسی‌ها به دست نیامده اما پیگیر‌ی‌ها تا حصول و شفافیت موضوع ادامه دارد.

این نماینده مردم، با یادآوری طرح شکوائیه برخی والدین علیه ناظم متخلف به دستگاه قضائی،‌ افزود: صحت و سقم تخلف ناظم مدرسه باید در دادگاه مشخص شود.

وی از حضور خود، عبدالوحید فیاضی و جبار کوچکی‌نژاد به عنوان اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مدرسه‌ای که محل وقوع تخلف بوده‌اند خبر داد و افزود: این کمیته سه نفره به جد پیگیر موضوع بوده اما هنوز نتیجه نهایی به دست نیامده است.

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:‌ از بخش حقوقی وزارت آموزش و پرورش خواسته‌ایم پرونده تخلف ناظم مدرسه‌ای در غرب تهران را به جد پیگیری کرده و همچنین در صورت نیاز نیز جلسه ای با وزیر این وزارتخانه برگزار می کنیم.


این ناظم متخلف با نشان دادن فیلم‌های مبتذل و غیراخلاقی، دانش آموزان را مورد آزار و اذیت قرار داده و اقدام به تهدید آنان کرده است.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...