نسخه چاپی

ارسال پیامك‌ مشكوك با شعار شبكه ی "من و تو" !

عکس خبري -ارسال پيامک‌ مشکوک با شعار شبکه ي "من و تو" !

یك شركت تبلیغاتی در اقدامی مشكوك با ارسال پیامك برای مشتركین تلفن همراه به رپورتاژ اسمی برای شبكه ماهواره ای من و تو (manoto) پرداخت.

به گزارش نما به نقل از محدوده، این شرکت تبلیغاتی که فعالیت ‌های مشکوکی در راستای اهداف شبکه "من و تو" دارد ، به غیر از ماموریت جمع آوری اخبار و اطلاعات، تولید محتوا در قالب های مختلف، جذب، آموزش، استخدام و سهولت خروج از کشور نخبگان رسانه ای در ایران ، در تازه ترین فعالیت خود، پیامک هایی به مضمون " گفت و گوی من و تو ویژه خانم‎ها، فوتبال دوستان و هنرمندان با ارسال پیامک خالی به شماره (.....) " را برای مشترکین تلفن همراه ارسال کرده اند.

"من و تو" شبکه ماهواره ای فارسی زبان که از طریق سازمان جاسوسی MI6 (سازمانی با ملیت انگلیسی- یهودی) در راستای اهداف ضد ایرانی و همسو با خواسته های مقامات بریتانیا از ابتدای تاسیس، سعی در از بین بردن فرهنگ ملی و ترویج فرهنگ غرب داشته است.

"من و تو" شبکه ای تلویزیونی متعلق به شرکت تلویزیونی"مرجان" که برنامه‌های خود را از کپیتال استودیوی شهر لندن پخش می‌کند، با تابلوی فریبنده شبکه ای به اصطلاح اجتماعی و فرهنگی پا به عرصه وجود گذاشت اما در ادامه فعالیت های ضد اخلاقی و فضاسازی علیه ادیان و اعتقادات با فرو افتادن پرده های فریب سند رسمی بهایی – صهیونیستی بودن این شبکه به ظاهر فرهنگی – اجتماعی علنی شد.

۱۳۹۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...