نسخه چاپی

رادیو میزبان جام جهانی فوتبال برزیل شد

رادیو همگام با علاقه‌مندان جام جهانی فوتبال مسابقات جام جهانی فوتبال را پخش می‌كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، شبکه‌های رادیویی برای پوشش مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل تدارک گسترده‌ای دیده‌اند و از همه زوایای فنی به آن می‌پردازند.به نحوی که در ایام برگزاری این مسابقات بیش از ۵۷۰ ساعت برنامه که شامل پخش مستقیم مسابقات و همچنین برنامه‌های تحلیلی و کارشناسی است میزبان شنوندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

شبکه رادیویی «ورزش»، «جوان» و «ایرنصدا» طبق جداول پخش کلیه مسابقات را به صورت زنده پخش می‌نمایند و شبکه‌های رادیویی «ایران»، «تهران» و «صدای آشنا» از طریق سه کانال ماهواره‌ای برای فرانسوی زبانان کل جهان و از طریق گیرنده ستاباکس دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل حریفان خود را نیز به صورت زنده پخش می‌کنند. علاوه بر پخش زنده مسابقات بازیها با حضور کارشناسان وصاحب نظران برجسته فوتبال از منظر فنی و داوری و در قالب برنامه «اوج فوتبال» همزمان با آغاز مسابقات از ساعت ۲۰، ویژه برنامه «یک جام یک جهان» هر روز ساعت ۱۴ و برنامه «بیستمین جام» از ساعت ۲۳ از شبکه رادیویی پخش خواهد شد.

«قهوه، فوتبال، برزیل» برنامه‌ای است مستند که از طریق شبکه رادیویی «جوان» در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۵ پخش می شود . «یک جهان یک جام» عنوان ویژه برنامه جام جهانی در رادیو «ایران» است که ۱۹:۰۵ تا پایان جام جهانی هر روز پخش می شود.

رادیو «صدای آشنا» نیز علاوه بر پخش ۸ مسابقه پایانی جام جهانی ، برنامه «جام بیستم» را از ساعت ۱۰ صبح به مدت نیم ساعته و هر روزه را در جدول پخش خود گنجانده است.رادیو «تهران» نیز علاوه بر پخش مسابقات تیم کشورمان هر روز در برنامه «ورزش از رادیو تهران» آخرین خبرهای جام جهانی را به اطلاع مخاطبانش می‌رساند.

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...