نسخه چاپی

سخنرانی مهم نصرالله در روز آزادسازی جنوب

عکس خبري -سخنراني مهم نصرالله در روز آزادسازي جنوب

روزنامه "الانباء" كویت نوشت كه سید حسن نصرالله دبیركل حزب‌الله، به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان از دست متجاوزان صهیونیست و "عید مقاومت و آزادی" در روز 25 می جاری (پنجم خردادماه)، سخنرانی مهمی ایراد می‌كند.


به گزارش نما به نقل از مشرق، سخنرانی مهم نصرالله از طریق ویدئوکنفرانس در جريان جشنواره‌ای که حزب‌الله لبنان در بنت‌جبیل واقع در مرزهای جنوبی لبنان در نزدیکی سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌کند، پخش مي‌شود.

این روزنامه، سخنرانی نصرالله را "بسیار مهم" ارزیابی و تأکید کرد که این سخنان، بیشتر ابعاد منطقه‌ای خواهد داشت و به تشریح ابعاد درگیری آينده با اسرائیل خواهد پرداخت.

این منابع گفتند که حزب‌الله لبنان متناسب با شرایط و متغیرهاي منطقه‌ای و عربی، از زمان آغاز انقلاب‌های مردمی در تونس و و مصر و رخدادهاي سوریه، سیاست‌های جدید را اِعمال کرده و مذاکرات و مؤسسات سیاسی و اطلاع‌رسانی و جهادی خود را متناسب با شرایط و اوضاع کنونی مرتب کرده است.

همچنین کارگاه‌هایی نیز در سکوت خبری برای مقامات و فرماندهان و شخصیت‌های حزب الله برای پیگیری روند اوضاع و تحولات کنونی متناسب با متغیرات عرصه بین‌المللی برگزار شده و پرونده‌های داخلی لبنان نیز در این کارگاه‌ها مورد توجه و بررسی قرار گرفته است.

این منابع تأکید کردند که فرماندهی حزب‌الله تمایل زیادی دارد به اینکه عملکرد خوبی را برای برداشتن تمامی موانع و شکاف‌های فراروی حزب بردارد و می‌خواهد ارتباطات خود را از طریق هم‌گرایی با جنبش‌های اسلامی و احزاب و گروه‌های برجسته پس از انقلاب‌های منطقه‌ای افزایش دهد و از سوی دیگر، مناسبات خود با کشورهای بزرگ بویژه روسیه و چین و سایر کشورهای گروه بریکس را نیز تقویت کند.

حزب الله لبنان هنوز مفاد اين خبر روزنامه الانباء را تأييد نکرده است اما روند معمول نصرالله اين است که هر سال در سالروز آزادسازي جنوب از اشغال رژيم صهيونيستي اسرائيل، سخنراني مهمي ايراد مي‌کند.

۱۳۹۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...