نسخه چاپی

گلایه وزیر از تعرفه‌های همراه اول

وزیر ارتباطات گفت: طی سه هفته گذشته بسیاری از كاربران مقامات سیاسی كشور و به ویژه ساكنان تهران بابت رقم قبض‌های همراه اول خود گلایه‌های متعددی را مطرح كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمود واعظی امروز در نشستی خبری به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران پرداخت و اظهار کرد: اکنون نرخ تلفن همراه در اپراتور اول به گونه‌ای شده است که برای بسیاری از کاربران تهرانی‌ها افزایشی بالغ بر 20 تا 30 درصد داشته است و بابت این موضوع فشارهایی بر روی ما و مردم است.

وی ادامه داد:‌ این گونه که گفته می شود نرخ موثر چقدر بوده و تا چه اندازه افزایش پیدا کرده موضوعی نیست که مردم آن را درک کنند مردم این را می دانند که تا ماه گذشته تعرفه تلفن همراه آن‌ها 44.7 بوده و اکنون این رقم به 57 تومان رسیده است که این افزایش فشار زیادی را به مردم تحمیل می کند.

واعظی ادامه داد: این که گفته می‌شود نرخ مصوب رگولاتوری 599 ریال بوده و همراه اول تعرفه 570 ریالی را برای کاربران خود در نظر گرفته موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. چرا که همکاران ما در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات نرخ پایه را 499 ریال اعلام کرده‌اند واین اجازه رابه اپراتور دادند که برای جلوگیری از تغییر مکرر تعرفه‌ها براساس کیفیت خدمات ارائه شده تا 20 درصد قدرت مانور بر روی تعرفه را داشته باشند.

وزیر ارتباطات همچنین عنوان کرد: در همان زمان اعلام تعرفه‌ها اپراتور دوم یعنی ایرانسل همان تعرفه پایه را قبول کرد اما مدتی همراه اول به سمت تعرفه 570 ریالی رفته و به همین دلیل مشترکان و به ویژه مشترکان تهرانی‌ با افزایش به نسبت زیادی در هزینه‌های خود مواجه شده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: البته این را هم قبول دارم که در برخی شهرستان‌ها که ممکن است مردم آن‌ها با تهران و استان‌های دیگر تماس زیادی دارند هزینه‌ها کاهش پیدا کرده باشد اما به هر حال با توجه به تعداد بالای مشترکان تهرانی و نارضایتی آن‌ها از شرکت همراه اول می خواهم که در تعرفه‌های خود تجدیدنظر کند چرا که بعد از گذشت سه هفته هنوز فشار بر روی من کم نشده است.

وزیر ارتباطات همچنین یادآور شد: در این زمینه اپراتورها نباید دید کوتاه مدت داشته باشند.

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...