نسخه چاپی

زمان پوشش بیمه‌ای داروهای ناباروری اعلام شد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینكه طی هفته جاری دو جلسه در خصوص زمان پوشش بیمه‌ای داروهای ناباروری برگزار خواهد شد، گفت: پیش بینی می‌شود در صورت تأمین اعتبارات تا پایان خرداد داروهای جدید تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

به گزارش نما به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی اظهار داشت: در راستای سیاست های حمایتی از افزایش جمعیت 170 اقلام دارویی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و در آینده نزدیک نیز گستره خدمات پوششی بیمه سلامت افزایش می‌یابد.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد با اشاره افزایش 65 درصدی بودجه بیمه سلامت در سال جاری گفت: این افزایش بودجه شامل بیمه سلامت روستائیان، عشایر، اقشار آسیب پذیر جامعه و شهرهای زیر 20 هزار نفر است.

وی گفت:دولت یازدهم توجه ویژه‌ای را به موضع درمان و بیمه دارد و در این راستا تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که اجرای طرح بیمه سلامت همگانی یکی از این برنامه‌ها است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: در حال حاضر نیز حدود 5 میلیون برای دریافت بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی می‌شود در آینده نیز تعداد این افراد افزایش یابد.

محسنی بندپی بیان داشت: یکی از برنامه‌های سازمان بیمه سلامت ایران، پوشش داروهای ناباروری است که در این راستا در هفته جاری دو جلسه با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

وی گفت: یکی از این جلسات،جلسه شورای سیاستگذاری دارو است که پیش بینی می‌شود در صورت موافقت تا پایان خرداد و در صورت تأمین اعتبارات،داروهای جدید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...