نسخه چاپی

ارزیابی كارنامه یكساله دولت-1

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در دولت هنوز بلاتكلیفند

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات گفت : آزمون های استخدامی در سطح علمی برگزار شده است و نتایج آن هم مشخص و قبول شدگان مصاحبه و گزینش شده اند اما این افراد بلاتكلیف هستند و دولت وضعیت آنان را مشخص نكرده است.

قاسم احمدي لاشكي عضو كميسيون آموزش و تحقيقات عملكرد دولت يازدهم را در طول يكسال مثبت ارزيابي كرد و گفت : سال اول هر دولتي سال ريل گذاري آن دولت است و تقريبا هر دولتي از سال دوم كار خود را به طور رسمي آغاز مي كند . و نهايتا در سال پاياني بايد آن را ارزيابي نماييم. اينكه بخواهيم دولت يازدهم در سال اول را ارزيابي كنيم زود است.
نماينده مردم نوشهر و چالوس در گفتگو با نما ادامه داد: در بعد بين الملل دولت يازدهم تحولاتي را ايجاد كرد و سطح مذاكرات از سطح خوبي برخوردار بود . در بعد داخلي نيز مردم منتظر يك اتفاق خوب در حوزه اقصاد هستند تا ميزان نرخ تورم كاهش يابد و شاهد رشد اقتصادي باشيم .
وي با اشاره به بلا تكليفي قبول شدگان آزمون استخدامي ، اظهار داشت: يكي از اشكالاتي كه در حال حاضر با آن مواجه هستيم ،افرادي به درست و يا نادرست آزمون هاي استخدامي برگزار كرده اند. اين آزمون ها در سطح علمي برگزار شده است و نتايج آن هم مشخص و قبول شدگان مصاحبه و گزينش شده اند. اما اين افراد بلاتكليف هستند و دولت وضعيت آنان را مشخص نكرده است.
وي افزود: دولت با اين استدلال كه نبايد نيروي جديد بكار گرفته شود ، تكليف اين افراد را مشخص نكرده است . اين افراد جوانان تحصيل كرده‌اي هستند كه از طريق آزمون پذيرفته شده اند و به نظر مي رسد دولت در اين زمينه به خوبي عمل نكرد و بايد به زودي تكليف اين عزيزان را مشخص نمايد.
احمدي خاطر نشان كرد: به نظر مي رسد كه اگردولت مي خواهد نيروي جديدي را استخدام نكند بايد از ورود افراد جديد خودداري كند ، ولي اين افراد مراحل استخدامي خود را انجام داده اند و عدم پذيرش آنها خالي از اشكال نيست .
وي افزود: متاسفانه با توجه به مصاحبه هاي متعدد در اين راستا هنوز اين امر تا به حال منتج به نتيجه نشده است .

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...