نسخه چاپی

نظر بازیگران درباره نتیجه بازی ایران نیجریه

درباره نتیجه بازی فوتبال ایران - نیجریه در جام‌جهانی فوتبال 2014 اظهارنظر كرده و با آرزوی پیروزی برای تیم‌ملی كشورمان همگی معتقد بودند ایران یكی از برترین‌های آفریقا را شكست می‌دهد.

کمتر از بیست و چهار ساعت تا برگزاری دیدار حساس تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم ملی نیجریه در چهارچوب مسابقات جام جهانی باقی مانده است و ملت ایران نیز منتظر این اتفاق هستند.

با اتفاق هایی که تا به امروز در چهارچوب مسابقات جام جهانی افتاده است، موفقیت تیم ملی فوتبال ایران حتی با گل‌های پرتعداد هم چندان دور از ذهن نیست. تیم ملی اسپانیا که مدعی قهرمانی در این دوره بود در بازی اولش پنج بر یک مغلوب هلند شد، تیم انگلیس شکست خورد و کلمبیا هم 3 بر 0 از یونان برد.

با حمایت هایی که از تیم ملی فوتبال تا به امروز صورت گرفته است، انگیزه بازیکنان تیم ملی فوتبال برای مقابله با نیجریه بیشتر شده است و همه منتظر روز دوشنبه هستیم تا ببینیم تیم ملی کشورمان به رهبری کارلوس کی روش در اولین میدان جهانی در چهار چوب مسابقات جام جهانی برزیل چه خواهد کرد. در این گزارش به سراغ تعدادی از اهالی سینما رفتیم تا نظر آنها را درباره اولین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی برزیل 2014 جویا شویم:

اگر باران نبارد نیجریه را شکست می‌دهیم

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون نحستین کسی بود که تحلیلش را از بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در این دوره از جام جهانی ارائه کرد. کی‌مرام به خبرنگار مهر گفت: من تا قبل از این که بازی های مقدماتی تیم ملی را ببینم هیچ امیدی نداشتم که بتوانیم سربلند از این مسابقات بیرون بیاییم اما بعد از تماشای بازی آخر تیم ملی در مقابل ترینیداد و توباگو انگیزه‌ام چند برابر شد و با خودم گفتم به راحتی می توانیم نیجریه را مغلوب کنیم.

این بازیگر سینما در تکمیل حرف‌هایش درباره این بازی بیان کرد: اگر روان بازی کنیم و همه چی خوب بیش برود 3 بر 2 نیجریه را شکست خواهیم داد اما همه این ها منوط بر این است که شب بازی ایران - نیجریه باران نبارد.

کی مرام درباره اینکه حریف ما قهرمان آفریقا و تیم قدری است، گفت: این قدر جو ندهیم و این تیم ها را بزرگ نکنیم، مگر تیم ملی اسپانیا با ادعای قهرمانی جهان، پنج گل از هلند نخورد؟ مگر تیم ملی والیبال کشورمان قهرمان بلامنازع چندین دوره لیگ جهانی را شکست نداد؟ ما اگر بخواهیم و همت کنیم به راحتی نیجریه را شکست خواهیم داد.

بازیگر فیلم «ملکه» در پایان حرف‌هایش گفت: یک پیشنهاد هم برای عادل فردوسی پور دارم و آن هم این است که این 28 نفری که بازی اسپانیا و هلند را پیش بینی کردند، پیدا کند و از آن ها درباره بازی ایران و نیجریه سوال کند تا ببینم نظر آنها درباره این مسابقه چیست.

عازم سفر هستم اما بازی های تیم ملی را قطعا دنبال می کنم

آنا نعمتی بازیگر سینما و تئاتر که این روزها به عنوان بازیگر فیلم «انارهای نارس» برای شرکت در جشنواره مسکو عازم روسیه است درباره نتیجه بازی تیم ملی فوتبال ایران و نیجریه گفت: من عازم سفر هستم اما از همان جا هم بازی های تیم ملی را دنبال خواهم کرد و برای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که بچه های تیم ملی حماسه خلق کنند و باعث شادی ملت ایران شوند.

نعمتی بازی ایران نیجریه را این طور پیش بینی کرد: با وجود این که نیجریه تیم برزگی در قاره آفریقا است، اما من فکر می کنم بچه های تیم ملی 2 بر 1 نیجریه را شکست دهند.

به این بازی عجیب دلم روشن است

علیرضا امینی از کارگردانان سینمای ایران که این روزها در تدارک ساخت فیلم تازه اش با عنوان «دلتا ایکس» است درباره نتیجه بازی فوتبال ایران و نیجریه گفت: من حس و حال خوبی به این بازی دارم و فکر می کنم که نیجریه را به راحتی شکست خواهیم داد. هرگاه احساس می کنم نسبت به یک موضوعی دلم روشن است یک اتفاق مثبت رخ می دهد و امروز هم با اطمینان می گویم به این بازی عجیب دلم روشن است.

علیرضا امینی ادامه داد: برای بازی اول ایران عدد نمی گویم و منتظرم که اتفاق های خوبی برای تیم ملی ایران بیفتد. یادمان نرفته است که مربی کره جنوبی در بازی های مقدماتی گفته بود من به بازی ایران فکر هم نمی کنم ولی در آن بازی بود که بچه های تیم ملی غیرت به خرج دادند و توانستیم این تیم را در خاکش شکست دهیم. اگر بچه ها با همان تفکر بازی کنند نیجیریه را راحت خواهیم برد.

پایان بازی با شادی هموطنان همراه خواهد شد

هنگامه حمیدزاده که این روزها فیلم «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی با بازی او بر پرده های سینما است درباره بازی فوتبال ایران و نیجریه نظرش را به ما گفت.

دختر کم حرف سینمای ایران برای تیم ملی کشورمان آرزوی پیروزی کرد و گفت: فکر می کنم پایان بازی با شادی هموطنان و ملی پوشان عزیز همراه باشد. برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت دارم.

مساوی می‌شویم

محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سر صحنه فیلمبرداری تازه ترین سریال بهروز شعیبی با عنوان «پرده نشین» است و بین دو پلان با خبرنگار مهر صحبت می کرد، درباره نتیجه بازی ایران و نیجریه گفت: من فکر می کنم که بازی مساوی باشد و یک گل ما بزنیم و یک گل تیم حریف.

کیایی که در هیاهیوی ضبط سریال بود در همان حال گفت: آن ها از نظر بدنی از ما قوی تر هستند ولی ما هم در این مدت توانستیم تمرین های خوبی را از نظر بدنی انجام بدهیم. امیدوارم که نتیجه خوبی برای تیم ملی رفم بخورد. البته این تیم ملی نیجریه آن تیم نیجریه نیست و قوی تر شده است.

ما از نیجریه نمی‌ترسیم

شاهد احمدلو کارگردان و بازیگر جوان سینمای ایران که این روزها در حال نگارش فیلمنامه تازه‌اش است، درباره بازی تیم ملی ایران و نیجریه گفت: از زمانی که بازی های مقدماتی تیم ملی را دیدم به آن ها امیدوار شدم، قبل از آن دلم روشن نبود.

این کارگردان جوان در پایان گفت: بچه‌های تیم ملی در این مدت خوب تمرین کردند و برای مقابله با تیم های رقیب آماده هستند. هم مربی و هم بازیکنان آماده هستند. من همه بازی ها را تا به امروز دیدم و دو شب پیش که بازی کامرون را می دیدم به این نتیجه رسیدم که این تیم های آفریقایی زیاد هم قدر نیستند و به راحتی می توان از سد آن ها عبور کرد.اگر نیجریه قهرمان آفریقا است ما هم در آسیا برای خودمان حرفی برای گفتن داریم.

با تفکر بازی مقابل کره بازی کنیم

آخرین نفری که به سراغ او رفتیم جوان دیگری در سینمای ایران بود؛ مصطفی کیایی که این روزها مشغول نگارش فیلمنامه دیگری همانند «خط ویژه» است، درباره بازی ایران نیجریه نظرش را به ما گفت.

مصطفی کیایی گفت: من فکر می کنم اگر با همان تفکری که مقابل کره جنوبی بازی کردیم در این میدان هم ظاهر شویم به راحتی این تیم را شکست خواهیم داد و از سد آن عبور خواهیم کرد. همه چیز بستگی به این بازی دارد. بچه های تیم ملی باید با همان غیرت و همتی که مقابل کره بازی کردند به مصاف نیجریه بروند و از نام این تیم هم نترسند.

مصطفی در پایان حرف‌هایش گفت: پیش‌بینی من این است که 2 بر 1 در این بازی پیروز خواهیم شد.

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...