نسخه چاپی

هدف ایران حضور در مراحل حذفی است

ویژه نامه جام جهانی 2014، ایران امیدوار است بتواند با كمترین میزان اشتباه در روز دوشنبه برابر نیجریه در كوریتیبا خود را برای كارشناسان اثبات كنند.

به گزارش نما به نقل از رویترز، آندرانیک تیموریان هافبک بی باک ایران معتقد است که آسیایی های کمتر درخشیده، می توانند در برزیل موجب تعجب جهانیان شوند و ایران برای اولین بار در مرحله حذفی جام جهانی حضور پیدا کند.
هدف ایران حضور در مراحل حذفی است

ایران که در ظاهر انتظار می رود در گروه خودش چهارم شود، می تواند با تمام توان به مصاف نیجریه و بوسنی برود و از سد آنها عبور کند تا به عنوان تیم دوم از گروه F به اتفاق آرژانتین به مرحله بعد صعود کند.

خط دفاع تیم ایران که در چهار بازی تدارکاتی قبل از جام جهانی تنها یک گل خورده، امیدوار است بتواند با کمترین میزان اشتباه در روز دوشنبه برابر نیجریه در کوریتیبا خود را برای کارشناسان اثبات کنند. تیموریان به خبرنگاران گفت: "ما با تجربه تر هستیم و من امیدوارم که ما از مرحله گروهی صعود کنیم".

این هافبک تیم ملی، که در هر سه بازی گروهی مسابقات جام جهانی سال 2006 حضور داشت اضافه کرد: "در گروه ما، سخت ترین بازی مقابل آرژانتین خواهد بود؛ اما بازی اول ما بسیار مهم است. در جام جهانی ما باید از هر گونه اشتباه را بپرهیزیم. من می توانم با اعتماد به نفس بگویم که ما مردم را سورپرایز می کنیم."

کارلوس کیروش مربی تیم ایران در اوایل این هفته گفت که ازقبل به ترکیب بازیکنان خود برای بازی در برابر قهرمان آفریقا تصمیم گرفته است.

"مطمئن باشیدکه این ترکیب شامل "تیموریان" در کنار و بازیسازِ تیم "جواد نکونام" در عمق و از "اشکان دژاگه" و "مسعود شجاعی" برای ضد حمله سریع از کناره ها استفاده خواهم کرد."

دژاگه بازیکن بین المللی و سابق جوانان آلمان، یکی از معدود بازیکنانی است که از میان ایرانیان مقیم خارج از کشور به تیم ملی دعوت شد و اطمینان حضور در ترکیب اصلی در کنار تیموریان را کسب کرد.

وی می گوید: "بازی اول ما بسیار مهم است و من امیدوارم که ما شروع خوبی داشته باشیم. در حال حاضر بازیکنان ایران خیلی خوب کار می کنند."

"تیم ما سخت کار کرده است و از اولین تمرین تا به حال، همه بازیکنان برای جام جهانی آماده می باشد. ما مستحق حضور در دور بعدی مسابقات هستیم."

در حال حاضر آماده سازی، تاکتیک ها و انتخاب ها، پیش از مسابقه ی روز دوشنبه تصمیم گرفته شده است که در آینده این اقدامات کیروش مشخص خواهد شد.

انتظار می رود مدیر سابق رئال مادرید و دستیار منچستر یونایتد که با وجود برخی مشکلات مالی و سیاسی با مسئولین فدراسیون که در این 3 سال داشت، بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

علی کفاشیان رئيس فدراسیون فوتبال به رسانه های ایران در برزیل گفت که "ما می خواهیم کیروش را برای جام 2015 آسیا در ماه ژانویه حفظ کنیم."

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...