نسخه چاپی

انتقاد يك نماينده از يك برنامه تلويزيوني و پاسخ رئيس

لاریجانی: صداوسیما دقت كند

عکس خبري -لاريجاني: صداوسيما دقت کند

نماینده مردم كرج با انتقاد به برنامه دیروز‌، امروز، فردا گفت: این برنامه به تخریب عملكرد مجلس هشتم پرداخت در حالی كه صدا و سیما باید بی‌طرف باشد.


به گزارش نما به نقل از فارس، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس در تذکری با استناد به بند 11 ماده 23 آئین‌نامه داخلی مجلس در رابطه با برنامه "دیروز، امروز، فردا" که پنجشنبه گذشته از تلویزیون پخش شد، اظهار داشت: متأسفانه این برنامه به تخریب عملکرد مجلس پرداخت.

وی اضافه کرد: اولا صدا و سیما باید کاملا بی‌طرف باشد و ثانیا برای بررسی عملکرد باید از طیف‌های مختلفی دعوت کنند نه یک طیف خاص را، همچنین مجری باید بی‌طرف باشد و سؤالات دیکته شده‌ای که در جهت تخریب مجلس است، نباید پرسیده شود، همچنین صدا و سیما باید امانت‌دار باشد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه هدف این برنامه تخریب عملکرد مجلس هشتم بود، گفت: با تخریب عملکرد مجلس، دولت و مسئولین نظام و تیره و تار نشان دادن گذشته این نهاد‌ها مردم را مأیوس می‌کنیم بنابر‌این به نمایندگانی که در این برنامه عملکرد مجلس را نقد کرده‌اند، پیشنهاد می‌کنم بین وجدان خود و خدا عملکرد خود در مجلس هشتم را نیز بررسی کند.

اکبریان افزود: متأسفانه کسانی که در مجلس هشتم ایجاد تشنج می‌کردند‌ و وفاق اصولگرایان را همواره خدشه‌دار می‌کردند، امروز به دنبال وحدت هستند و دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند.

وی خطاب به این نمایندگان ‌گفت: شما ‌همواره به دنبال تشنج بودید و امروز عملکرد مجلس هشتم را مورد هجمه قرار می‌دهید.

این نماینده اضافه کرد: ‌پیشنهاد می‌دهم صدا و سیما در یک برنامه علنی که من حاضرم در آن شرکت کنم، عملکرد خود را مورد قضاوت مردم قرار دهد.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر اکبریان گفت: البته زمان طرح این تذکر اکنون نبود اما صدا و سیما نیز باید دقت لازم را در این خصوص داشته باشند.

۱۳۹۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...