نسخه چاپی

رابطه غیراخلاقی زن ساركوزی با وزیر اولاند

عکس خبري -رابطه غيراخلاقي زن سارکوزي با وزير اولاند

رابطه غیراخلاقی زن ساركوزی با وزیر اولاند با خروج نیكولا ساركوزی از قدرت، موضوعاتی چون ترحم مقامات فرانسوی به ساركوزی و رسانه‌ای‌شدن مجدد رسوایی‌های اخلاقی "كارلا برونی" آخرین همسر وی، مورد توجه رسانه‌های فرانسه قرار گرفته است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، کنار گذاشته‌شدن نیکولا سارکوزی از رأس قدرت در فرانسه در نخستین دوره از ریاست جمهوری که در فرانسه امری عجیب و غیرمنتظره است، ظاهراً ترحم‌های مؤسسات دولتی این کشور را برانگیخته و مقامات فرانسه با قرار دادن یک آپارتمان مجلل در مرکز پاریس در اختیار وی که زیاد هم از الیزه دور نیست، سعی کرده‌اند به‌نوعی از سارکوزی دلجویی کنند.

روزنامه لوپوئن فرانسه با اشاره به این موضوع نوشت که این ساختمان که مساحت آن بالغ بر 323 متر مربع است در یکی از مرفهترین مناطق پاریس به سارکوزی داده شده است. سارکوزی همچنین از تیمی هفت نفره شامل رئیس دفتر و معاون کارمند بايگاني و منشی برخوردار خواهد بود و یک راننده و دو محافظ نیز خواهد داشت.

این البته تنها موضوعی نیست که رسانه‌های فرانسه بعد از خروج سارکوزی از قدرت نسبت به آن تمرکز کرده‌اند؛ هنوز چیزی ازخروج سارکوزی از الیزه نگذشته که آوازه رسوایی‌های همسر وی بار دیگر رسانه‌ای شده است.

کارلا برونی پیشتر از روابط عاشقانه خود با "لوران فابیوس" نخست‌وزیر سابق فرانسه که اکنون در کابینه اولاند وزارت خارجه را بر عهده دارد، خبر داده بود.

رسانه‌های فرانسه نوشتند که اصل این ماجرا به سال 2008 ميلادي و زمان ازدواج سازکوی با برونی برمی‌گردد که در آن سال کتابی از سوی "والری بونام" نوشته شد که در آن اسامی معشوقه‌های برونی لیست شده بود و علاوه بر نام‌هایی چون "آند رال میک جاگر" و "اریک کلابتون" ستاره‌های راک، نام فابیوس نیز در این لیست نوشته شده بود.

این نویسنده می‌افزاید که روابط این دو کوتاه و در عین حال بسیار تند و تیز بوده و بیشتر اصحاب رسانه به آن پی برده بودند؛ اما چیزی در مورد آن ننوشتند.

بونام می افزاید: برونی مقاومت زیادی در مقابل اصحاب هنر و سیاست از خود نشان نمی‌داد و رابطه دیگری نیز با "لوک فیری" وزیر آموزش سابق فرانسه برقرار کرده بود، این ارتباط در اوایل قرن جدید صورت گرفته بود اما جنجال رسوایی‌های برونی بویژه با فابیوس پس از انتصاب وی به عنوان وزیر خارجه شدت بیشتری به خود گرفته است.

۱۳۹۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...