نسخه چاپی

ندای انقلاب تعطیل شد

سایت خبری- تحلیلی ندای انقلاب اسلامی ایران، در آستانه ششمین سالگرد شروع به كار خود در عرصه رسانه ای كشور، به دلیل برخی مشكلات و افزایش فشارها تعطیل شد.

به گزارش نما به نقل از ندای انقلاب، سایت خبری- تحلیلی ندای انقلاب اسلامی ایران، در آستانه ششمین سالگرد شروع به کار خود در عرصه رسانه ای کشور، به دلیل برخی مشکلات و افزایش برخی فشارها تعطیل شد.
سایت خبری- تحلیلی ندای انقلاب اسلامی ایران، در آستانه ششمین سالگرد شروع به کار خود در عرصه رسانه ای کشور، به دلیل برخی مشکلات و افزایش فشارها تعطیل شد.

براساس این گزارش، ندای انقلاب با شعله ور شدن فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸ در راستای تنویر افکارعمومی و بصیرت افزایی در آن فضای فتنه گون تاسیس و ماموریت خود را جریان یابی، خنثی سازی و جریان سازی خبری علیه جریانات و گروه های معاند و زاویه دار از انقلاب اسلامی تعریف کرد.

این سایت خبری که از بدو تولد تاکنون عمده فعالیت خود را رصد و مقابله با فعالیت های جریانات معاند و ضد انقلاب، فتنه گر، ساختارشکن، انحرافی و فرق ضاله و نیز معرفی و حمایت از جریانات ارزشی همسو با آرمان های بلند انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و ... قرار داده بود، به دلیل وجود برخی مشکلات تعطیل شد.

درهمین راستا با اثرگذاری روزافزون اخبار و گزارشات ندای انقلاب برعلیه جریانات نامبرده و به تبع آن فشارهای وارده به ویژه از سوی برخی افراد، ندای انقلاب مجبور شد تا فعالیت های خبری-تحلیلی خود را متوقف کند.

۱۳۹۳/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...