نسخه چاپی

قوچان نژاد: بچه‌ها مثل شیر دویدند

مهاجم تیم ملی ایران معتقد است اگر فرصت‌های گلزنی‌اش به گل تبدیل می‌شد ایران پیروز میدان بود.

به گزارش نما به نقل ازایسنا: مهاجم تیم ملی ایران معتقد است اگر فرصت‌های گلزنی‌اش به گل تبدیل می‌شد ایران پیروز میدان بود.

رضا قوچان نژاد پس از تساوی ایران مقابل نیجریه اظهار کرد: بازی فوق‌العاده خوب و تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم. حق‌مان پیروزی در این دیدار بود. اگر کمی شانس داشتیم و از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم قطعا پیروز میدان بودیم.

وی همچنین افزود: من یکی، دو فرصت خوب گلزنی به دست آوردم اما متاسفانه نتوانستم از آن‌ها استفاده کنم. اگر فرصت‌هایم به گل تبدیل می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد. باید از نتیجه‌ای که کسب شده راضی باشیم و به بازی‌های آینده فکر کنیم.

قوچان نژاد گفت: ما در این بازی خوب کار کردیم و توانستیم نظم تیمی را به خوبی حفظ کنیم.

وی درباره بازی ایران مقابل آرژانتین نیز گفت: نوع دفاع آرژانتین با نیجریه تفاوت دارد و سبک بازی آن‌ها به گونه‌ای است که فضای بیشتری به مهاجمان می‌دهد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بتوانیم در بازی‌های بعدی هم موفق باشیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال همچنین گفت: به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم که مانند شیر در زمین دویدند و به حریف فرصت پیروزی ندادند.

قوچان نژاد گفت: نیجریه‌ای‌ها از نظر فیزیکی خیلی قوی بودند. اما به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کردم که اینقدر خوب جنگیدند. ما بی‌اقرار برای هر متر از زمین جنگیدیم و دویدیم.

وی افزود: افتخار می‌کنم به هم‌تیمی‌هایم که مانند شیر دویدند و به حریف فرصت ندادند که راحت ما را شکست دهد. خودمان هم فرصت‌های خوبی داشتیم. خود من یک ضربه سر زدم که می‌شد به گل تبدیل شود و بازی را ببریم اما قسمت نبود. در مجموع حس خوبی داشتیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: فشار زیادی روی حریف آوردیم اما پاس آخرمان نمی‌رسید. ما از نظر تیمی خوب کار کردیم اما گلی که باید می‌زدیم نزدیم.

قوچان نژاد ادامه داد: نیجریه‌ای‌ها ما را دست کم گرفته بودند اما نشان دادیم که تیم کوچکی نیستیم و نمی‌توانند به راحتی ما را شکست دهند.

وی درباره بازی بعدی تیم ملی برابر آرژانتین نیز گفت: آرژانتین هم یک تیم است. البته به آن احترام می گذاریم چون تیم مدعی قهرمانی هستند اما مطمئن باشید که ما چیزی را به کسی هدیه نمی‌دهیم و برابر آرژانتین خواهیم جنگید.

قوچان نژاد ادامه داد: اگر برابر آرژانتین هم مثل امروز قوی و تاکتیکی بازی کنیم می‌توانیم نتیجه بگیریم.

مهاجم تیم ملی در ادامه درباره حمایت هواداران از تیم ملی فوتبال در ورزشگاه گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که از ما حمایت می‌کنند و امروز هم به ورزشگاه آمده بودند. ما افتخار می‌کنیم که برای آن‌ها زحمت می‌کشیم. حضور آن‌ها حس خوبی به ما داده بود.

وی درباره شانس صعود تیم ملی به دور بعدی نیز گفت: مسلم است که همه ما به این مسئله امیدواریم اما اجازه بدهید اول بازی آرژانتین که مهم‌تر است انجام شود. بازی برابر نیجریه تمام شد و حالا بایدبه بازی با آرژانتین که خیلی هم سخت است فکر کنیم. باید برابر آرژانتین نتیجه بگیریم و بعد به آینده فکر کنیم.

قوچان نژاد در پایان و در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه نظرش درباره دیدار تیم‌های نیجریه و بوسنی که احتمالا باعث گره خوردن وضعیت گروه خواهد شد چیست، اظهار کرد: نباید به بازی حریفان کاری داشته باشیم و باید تنها روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم.

او ادامه داد: یک امتیاز از این بازی بسیار خوب بود. درست است که بازی قشنگ نبود، اما از لحاظ تاکتیکی خوب بودیم. همان چیزی که کی‌روش می‌خواست را در زمین پیاده کردیم.

قوچان‌نژاد درباره اینکه مربیان بوسنی و نیجریه، ایران را مدعی صعود نمی‌دانند، گفت: مهم نیست. ما اصلا به این چیزها کار نداریم. افتخار می‌کنیم که این همه ایرانی به ورزشگاه آمده‌اند. ما برای آنها و غرور خودمان جنگیدیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوبی‌اش این است که آنها ما را دست کم می‌گیرند. خودمان می‌دانیم که داریم چه کار می‌کنیم. دو، سه ماه زحمت کشیدیم. تیم ما به گونه‌ای است که اگر تنهایی کار کنیم به جایی نمی‌رسیم و باید همه با هم باشیم.

۱۳۹۳/۳/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...