نسخه چاپی

نظر دنیل داوری در خصوص بازی

دنیل داوری پس از اولین دیدار ایران در جام جهانی 2014 برزیل برابر نیجریه عنوان كرد: خیلی خوشحالم كه تیم ملی توانست در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 نتیجه بگیرد.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، وی که در این بازی حضور نداشت و علیرضا حقیقی درون دروازه ایستاده بود، افزود: از اینکه بازی نکردم ناراحت نیستم. پیش از این هم گفته بودم که هر کسی دروازه‌بان باشد باید حمایت شود و به او احترام گذاشت.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه انتخاب سنگربان شماره یک ایران در بازی با نیجریه با نظر کادر فنی صورت گرفته است، یادآور شد:‌ برابر نیجریه بازی بسیار خوبی را از ایران دیدیم.

دنیل داوری در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند بتواند در جام جهانی 2014 برای ایران بازی کند یا نه، گفت: این موضوع به نظر کادر فنی تیم ملی بستگی دارد که از من استفاده کند یا نه.

وی با اشاره به عملکرد علیرضا حقیقی در بازی برابر نیجریه، خاطرنشان کرد: او بسیار خوب بازی کرد و خوشحالم که دروازه ایران بسته ماند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین دیدار با نیجریه را یک بازی بسیار سخت عنوان کرد و افزود: شرایط داخل زمین سخت بود و ما هم از روی نیمکت به بازیکنانی که داخل زمین حضور داشتند روحیه می‌دادیم.

۱۳۹۳/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...