نسخه چاپی

اعتدال و فراجناحی یعنی حذف!

روزنامه آرمان، سخنان تأمل‌برانگیز فائزه هاشمی رفسنجانی در مراسم سالگرد انتخابات ریاست‌جمهوری، در جمع طرفداران حزب اعتدال و توسعه كاشان را بازنشر داد.


روزنامه آرمان، سخنان تأمل‌برانگیز فائزه هاشمی رفسنجانی در مراسم سالگرد انتخابات ریاست‌جمهوری، در جمع طرفداران حزب اعتدال و توسعه کاشان را بازنشر داد. وی در این جلسه مدعی شد: هشت سال گذشته دوران سختی بود. نباید در این دوران، رفتاری خلاف شیوه اعتدال و تدبیر را شاهد باشیم و باید بپذیریم که اعتدال متعلق به همه آحاد جامعه بوده و افرادی که در جمع ما هستند با هر سلیقه و پشتوانه‌ای محترمند. به گفته وی، توجه نداشتن به بزرگان کشور سبب شده با تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایمان در مسیر توسعه در جا بزنیم!
فائزه هاشمی در ادامه ابراز داشت: اینکه مدیران قبلی را در این دولت حفظ کنیم، نشان از اعتدال و فراجناحی بودن دولت نیست بلکه نیاز است تا مدیران همفکر و شجاع در کشور به کار گمارده شوند. فائزه هاشمی، سؤال از وزرا را سیاستی برای ایجاد اقدامات مدافعانه برای دولت دانست و تصریح کرد: این امر سبب شده تا برخی وزرا گرفتار این سیاست شوند و اقدامات مدافع‌گرانه در تصمیمات خود داشته باشند و عملکرد مثبتی را به عرصه ظهور نگذارند. روزنامه آرمان در ادامه نوشت: به گفته وی، اعتدال تنها سیاسی نیست، بلکه اعتدال جنسیتی نیز محترم است، بر این اساس، در کشوری که حدود شصت درصد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و نیمی از جمعیت آن را بانوان تشکیل می‌دهند، متأسفانه در بخش مدیریتی کشور با حضور کم‌رنگ بانوان مواجه هستیم. وی در بخش دیگر سخنان خود، خطر دیگر انتخابات 94 را از دست دادن اتحاد میان اصلاح‌طلبان ذکر و بیان کرد: با همراهی و اتحاد می‌توان کشور را ساخت و باید نقدهای دلسوزانه و نظرات سازمان‌ها و نهادها، رسانه‌ها و اتحادیه‌ها را به اطلاع دولت رساند تا نارسایی‌های خود را اصلاح کنند.

۱۳۹۳/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...