نسخه چاپی

آيت‌الله علوي گرگاني:

دستجات عزاداری در شب و روز شهادت امام هادی(ع) برپا شود

عکس خبري -دستجات عزاداري در شب و روز شهادت امام هادي(ع) برپا شود

یكی از مراجع تقلید شیعیان از همگان خواست تا در روز شهادت آن امام عزیز با اقامه مجالس عزاداری و تشكیل دستجات عزاداری بیعت خالصانه خود را به مقام عالی امامت اعلام كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، در پیام آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی آمده است: یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

بار دیگر افکار پلید شیطان در دستان دشمنان نا آگاه اهل بیت(علیهم السلام) قرار گرفت و جسارتی هر چند کوچک از نظر ماهیت ولی درد آور را آفرید. جسارت نا اهلان زمان به مقام عالی و شامخ ولایت معصوم(علیهم السلام) خاصه وجود مبارک امام علی النقی الهادی(علیه السلام) در درجه اول قلب مقدس فرزند برومندش حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و قلوب مراجع عظام تقلید، مقام معظم رهبری و شیعیان آن ذوات مقدسه را به درد آورد.

در ادامه پیام بیان شده است: اینگونه حرکات موهن و زشت بیانگر آن است که دشمن منافع نا مشروعش به خطر افتاده و دیوانه وار دست به چنین اقداماتی می‌زند، یکبار دیده می‌شود کشیش مسیحی قرآن را به آتش می‌کشد و حال خواننده‌ای این رسوایی را به بار آورده است، آنان تصور می‌کنند با این اقدامات مقام امام هادی(علیه السلام) کم شده و نور ولایت او خاموش می‌گردد، در حالی که به نص صریح آیه شریفه که در طلیعه سخن آورده شد نور خدا هرگز رو به خاموشی نخواهد رفت.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه پیام خود تأکید کرده است: آنان بدانند این امور از عظمت آن امام عزیز نه تنها نکاسته، بلکه سبب شده شیعیان همیشه جان بر کف به صورت گسترده تری ارادت خود را بر ایشان اعلام نمایند.

لذا بدین وسیله اینجانب تمامی هیئات مختلف مذهبی، امنای مساجد و تکایا، وعاظ و خطبای محترم و مادحین معظم را توصیه می‌نمایم در شب و روز شهادت آن امام عزیز با اقامه مجالس عزاداری و تشکیل دسته جات عزاداری، بیعت خالصانه خود را به مقام عالی امامت ابلاغ و اسباب تسکین و ترمیم قلب غمدیده حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را فراهم آورند.

۱۳۹۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...