نسخه چاپی

بخش ویژه "داعش" در جشنواره مقاومت

بخش ویژه‌ای با موضوع «جنایات تكفیری و داعش» در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در نظر گرفته شده است.

با توجه به فراخوان جشنواره و توجه ويژه جشنواره در اين دوره به موضوع جنايات گروه ها و جريانات تکفيري در منطقه و جهان اسلام و دريافت آثار مستندي با اين محوريت از سوي دبيرخانه ستاد برگزاري جشنواره در نظر دارد به دليل ايجاد تمرکز و نوعي نگاه ويژه به اين بخش از آثار مستند ارائه شده و ايجاد مشوق براي فيلمسازان و مستندسازان علاقمند در اين زمينه بخش جداگانه‌اي را در جشنواره براي اين موضوع در نظر بگيرد.

آثار رسيده با موضوع جنايات گروه‌هاي تکفيري و داعش در جشنواره مقاومت در باکس جداگانه و مستقلي مورد ارزيابي و داوري قرار مي‌گيرند.

متاسفانه دامنه جنايات گروه هاي تکفيري و جريانات سلفي گري و گروه داعش که به نام دين اسلام با هدايت دستگاه هاي امنيتي و اطلاعاتي استکبار جهاني و رژيم صهيونيستي در کشورهاي چون: افغانستان، سوريه و عراق و ... در حال انجام است و شايسته است با ثبت اين جنايات و اقدامات بيشرمانه و ضدانساني چهره واقعي اين گروه هاي آدمکشي حرفه اي که هدفي جز تخريب چهره حقيقي دين مبين اسلام و تخطئه مفاهيم ديني و تخريب و نابودسازي مباني و پايگاه هاي اعتقادي مردم و ترسيم تصويري مخدوش از اسلام و پيامبر(ص) ندارند معرفي گردد. جشنواره بين المللي فيلم مقاومت علاوه بر اختصاص بخش جداگانه به موضوع جنايات تکفيري ها و گروه داعش در نظر دارددر برنامه هاي تحليلي و پژوهشي جشنواره و در کنفرانس و نشست هاي تخصصي جشنواره نيز به اين موضوع بپردازد.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...