نسخه چاپی

اظهارات سرمربیان برزیل و مكزیك پس از بازی

به گزارش نما به نقل از فارس : دیدار تیم‌های برزیل و مکزیک از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل انجام شد که در پایان به تساوی بدون گل رسید.

سرمربی مکزیک


برزیل اکنون با چهار امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و مکزیک هم با همین تعداد امتیاز و تقاضل گل کمتر در رتبه دوم جای گرفته است.

میگل هررا در مورد این دیدار گفت: این یک نتیجه بسیار خوب است. تا جایی که توانستیم امتیاز به دست آوردیم. همچنان باید به تلاش سخت‌مان ادامه دهیم زیرا هنوز به هیچ چیزی دست پیدا نکردیم.

هررا در مورد گیلرمو اوچوا، دروازه‌بان تیمش که با مهار توپ‌های زیادی موفق شد یک امتیاز برای مکزیک به ارمغان آورد و در پایان دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد گفت: انتخاب سختی برای من بود که از بین چهار دروازه‌‌بان آماده بخواهم سه دروازه‌بان را با خودم به برزیل بیاورم. اوچوا بود که در نهایت اطمینان ما را بر انگیخت. او تمام آن چیزی که ما انتظار داشتیم را برآورده کرده است.


سرمربی برزیل


لوییس فلیپه اسکولاری در مورد این دیدار گفت: مکزیکی‌ها با کیفیت بالا و قدرت بدنی بالا بازی کردند اما به عقیده من هر دو تیم شانس پیروزی در این دیدار را داشتند. درست است که تساوی بدون گل نتیجه خوبی به شمار نمی‌آید اما برآیند چیزی است که در زمین رخ داده است.

اسکولاری ادامه داد: ما مقابل حریفی قدرتمند نمایش خوبی داشتیم. روشن است که سه امتیاز را می‌خواستیم اما باید به حریفانمان احترام بگذاریم. مکزیک هم یک تیم بسیار خوب و آماده بود.

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...