نسخه چاپی

تلاش خاتمی برای رفع كدورت با عارف

آقای خاتمی تلاش‌هایی برای رفع كدورت آقای عارف آغاز كرده است. وی در جایی گفته است: عارف از ما دلخور است و باید دلخوری او را برطرف كنیم. دلخوری او به‌حق است. حتی به قیمت سرلیست شدن عارف در تهران، نباید بگذاریم او برای انتخابات لیست جداگانه بدهد. هدف او این است كه رئیس مجلس شود. باید یك‌جوری آرام‌اش كرد كه لیست جدا ندهد، چون اگر این كار انجام شود، رأی‌هایش را از سبد ما برمی‌دارد و نه اصولگرایان.

آقای خاتمی تلاش‌هایی برای رفع کدورت آقای عارف آغاز کرده است. وی در جایی گفته است: عارف از ما دلخور است و باید دلخوری او را برطرف کنیم. دلخوری او به‌حق است. حتی به قیمت سرلیست شدن عارف در تهران، نباید بگذاریم او برای انتخابات لیست جداگانه بدهد. هدف او این است که رئیس مجلس شود. باید یک‌جوری آرام‌اش کرد که لیست جدا ندهد، چون اگر این کار انجام شود، رأی‌هایش را از سبد ما برمی‌دارد و نه اصولگرایان.

آخرین خبرها هم حاکی است که بعد از طرح این مسأله تا کنون دو جلسه با وساطت برخی افراد میان آقای عارف و آقای خاتمی برگزار شده و تا حدودی رفع کدورت شده است. از جهت مقابل هم تعدادی از عناصر اصلاح‌طلب عارف را تحریک می‌کنند که دوباره سرت کلاه نرود.

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...