نسخه چاپی

سیاست اصلی آمریكا ایجاد تعارض مذهبی است

جانشین سابق نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینكه داعش به هیچ چیز رحم نمی كند، بیان كرد: گروههای تكفیری و حامیانشان در تلاشند تا آتش جنگ را بین شیعه و سنی شعله ور كنند و در شرایط كنونی سیاست اصلی آمریكا ایجاد تعارض مذهبی و برپایی جنگ های دینی است.

به گزارش نما به نقل از مهر، اجتماع مدافعان حرم با حضور گسترده مردم کرج و مسئولان شامگاه سه شنبه برگزار شد، در این اجتماع که با حضور نماینده ولی فقیه در البرز، استاندار، و مدیران ارشد استانی بود اقشار مختلف مردم با سر دادن شعار های "الله اکبر" و "یا حسین" و "لیبک یا خامنه ای" حمایت خود را از شیعیان عراق اعلام کردند.

مردم البرز به ویژه شهرستان کرج با حضور خود در این اجتماع با محکوم کردن جنایات گروه تکفیری داعش در عراق، استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب به جهانیان اثبات کردند که با پیروی از خط ولایت فقیه برای دفاع از مقدسات از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده و نیستند.

در ابتدای ورود پیشانی بند قرمز رنگی که بر روی آن نوشته شده بود "مدافعان حرم" در میان حضار پخش می شد دیدن این پیشانی بندها بر روی پیشانی جوانان حال و هوایی رزمندگان اسلام را در ذهن تداعی می کرد رژه موتورسواران بسیجی نیز شور و حال خاصی به مراسم داده بود.

پخش سرودهای حماسی در فضای مصلی حال و هوای معنوی و حماسی در میان خیل عظیم مردم ایجاد کرده بود مردم یک ندا شعار سر می دادند و از مجامع بین المللی خواستند برای جلوگیری از جنایات بیشتر گروه های تکفیری در عراق و سوریه اقدام کند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین سابق نماینده ولی فقیه درسپاه با اشاره به اینکه گروه های مخالف اسلام ماند داعش را عربستان، انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت می کنند و برای جنایات سلاح در اختیارشان می گذارند.

ذوالنور در ادامه با اشاره به اینکه 13سازمان در جنایات اخیر دست دارند، اظهار داشت: حکام عربستان سعودی بخش قابل توجهی از دلارهای نفتی را در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده و این گروه را حمایت می کنند حمایت کنندگان به دنبال استفاده از احساسات مردم هستند چرا که با این کار تفرقه در جهان اسلام به راه می اندازند و در حال حاضر هم به دنبال اختلاف میان اهل شیعه و اهل تسنن هستند.

حاکمیت دینی در عراق با مبانی صهیونیسم و استکبار جهانی همخوانی ندارد

وی در ادامه بیان کرد: حاکمیت دینی در عراق با مبانی صهیونیسم و استکبار جهانی همخوانی ندارد و از سوی دیگر وجود حزب الله در لبنان عرصه را بر استکبار تنگ کرده است گروه های تکفیری و تروریستی با مجهز بودن به ابزار رسانه ای، سیاسی و پشتیبانی نظامی دنیای استکبار قصد مقابله با کشورهای اسلامی را دارند.

وی افزود: در حال حاضر باید دست های آلوده را بیشتر شناخت و با وجود پر برکت نظام مقدر اسلامی ایران و حزب الله، استکبار را رسوا خواهد شد.

تلاش برخی تفکرات انحرافی برای جلب توجه مردم به مسائل فرعی

ذوالنور در ادامه بیان کرد: تلاش برخی تفکرات انحرافی جلب توجه مردم به مسائل فرعی و صرف نظر کردن از مسائل اصلی حاکم بر جهان است به طور مثال حرکت شام و عراق را به عنوان علامت ظهور امام عصر(عج) اعلام می کنند و با القاء به مردم از آنان می خواهند که نگران نباشند.

ذوالنور اضافه کرد: نباید به تفکرات انحرافی که در برخی از مطبوعات و رسانه های داخلی پرداخته می شود توجه کرد چنین توجهی انحراف در تفکر انتظار امام عصر(عج) را به وجود می آورد.

سیاست اصلی آمریکا ایجاد تعارض مذهبی، جنگ های دینی و مذهبی است

جانشین سابق نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: داعش به هیچ چیز رحم نمی کند و دست های آلوده بسیاری تلاش دارند تا این جنگ را جنگ بین شیعه و سنی نشان دهند چرا که امروز سیاست اصلی آمریکا ایجاد تعارض مذهبی، جنگ های دینی و مذهبی است.

ذوالنور گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با این شگرد بین شیعه و سنی اختلاف به وجود آورند در حالی که امروز جنگ یک جریان انحرافی تکفیری با جهان اسلام است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا دین را مورد هدف قرار دهند و بر این اساس مسئولیت مدیران در جامعه اسلامی بسیار سنگین است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نباید به بهانه شادی اصل عفاف و حجاب از بین برود، یادآور شد: کسانی که با بی توجهی به این موضوع شادی می کنند آیا با نوامیس خود نیز این گونه برخورد می کنند؟

ذوالنور در پایان اظهار داشت: لبخندهای منافقانه مذاکرات آمریکایی نباید ما را سست کند و دشمنان اصلی ما آنها هستند.

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...