نسخه چاپی

بازگشت بوفون به تمرینات آتزوری

سنگربان تیم ملی ایتالیا به تمرینات آتزوری برگشت هرچند حضورش در بازی دوم این تیم در مرحله گروهی جام جهانی قطعی نیست.

جان لوئیجی بوفون،‌ کاپیتان تیم ملی ایتالیا که به دلیل کشیدگی رباط قوزک، بازی اول آتزوری در مرحله گروهی جام جهانی برابر انگلیس را از دست داد،‌ به تمرینات لاجوردی‌پوشان بازگشته هرچند هنوز مشخص نیست که بتواند در بازی دوم شاگردان چزاره پراندلی برابر کاستاریکا حضور داشته باشد.

ایتالیا که در بازی نخست خود توانست انگلیس را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد، جمعه شب باید برابر شگفتی‌ساز گروه D، تیم ملی کاستاریکا که اروگوئه را با نتیجه 3 بر یک شکست داد، قرار بگیرد.

در غیاب بوفون،‌ سیریگو از دروازه آتزوری برابر سه‌شیر محافظت کرد و عملکرد بسیار خوبی هم داشت. این احتمال وجود دارد که او باز هم در ترکیب اصلی آتزوری قرار بگیرد، اگر وضعیت بوفون 36 ساله برای بازی مقابل کاستاریکا مطلوب ارزیابی نشود.

تاکنون از سوی کادر فنی و پزشکی ایتالیا خبری درباره وضعیت بوفون منتشر نشده اما گزارش‌ها حاکی از آن است که کاپیتان یوونتوس تمرینات را بدون هیچ مشکلی انجام داده و حتی در آخرین جلسه تمرین آتزوری چند شیرجه هم داشته است. با این حال چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا ممکن است به بوفون استراحت بدهد تا از حضور او در بازی آخر تیمش در مرحله گروهی برابر اروگوئه اطمینان حاصل کند.

در همین حال آخرین اخبار رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که آندره‌آ بارزاگلی در خط دفاع و دانیه دروسی در خط میانی تیم ملی ایتالیا که هر دو در تمرینات روز دوشنبه آتزوری حضور نداشتند،‌ دیروز به تمرینات بازگشتند. همچنین ماتیا که در بازی ایتالیا برابر انگلیس غایب بود دوباره به تمرینات بازگشته است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...