نسخه چاپی

احتمال غیبت ویدال در دیدار با اسپانیا

هافبك تیم یوونتوس شاید به بازی دوم تیمش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ نرسد.

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی شیلی شب گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که حضور آرتورو ویدال، هافبک تیمش در بازی امشب برابر اسپانیا قطعی نیست.

هافبک یوونتوس ماه گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و در بازی قبلی شیلی برابر استرالیا که آن را با نتیجه 3 بر یک برد، تنها 60 دقیقه در ترکیب سرخپوشان آمریکای لاتین حضور داشت. به همین دلیل احتمال دارد او در بازی دوم تیمش که امشب در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو برگزار می‌شود حضور نداشته باشد.

سامپائولی در خصوص وضعیت ویدال اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام که حضور ویدال در اردوی تیم ملی شیلی برای او بسیار سخت بوده چون مصدومیت او بسیار جدی بود و عمل جراحی داشت. ویدال توانست دقایقی برابر استرالیا به میدان برود اما با این حال حضورش در بازی برابر اسپانیا قعطی نیست و ما باید وضعیت او را ارزیابی کنیم. او این هفته با سرعت بالاتری تمریناتش را انجام دارد و باید ببینیم که آیا او می‌تواند برابر اسپانیا هم دقایقی در میدان حضور داشته باشد یا خیر.

تیم ملی شیلی در شرایطی از ساعت 23:30 امشب به مصاف مدافع عنوان قهرمانی رقابت می‌رود که در صورت پیروزی در این بازی علاوه بر اینکه می‌تواند صعود خود را به دور بعد قطعی کند، عملاً‌ ماتادورها را از گردونه رقابت‌ها حذف خواهد کرد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...