نسخه چاپی

كلك مرغابی حزب منحله برای فعالیت مجدد!

اصلاح‌طلبان یك سال پس از انتخابات ریاست‌جمهوری، این روزها فعالیت‌های سیاسی خود را شدت بخشیده‌اند. در تازه‌ترین تحول، اعضای اصلی حزب مشاركت به تصمیماتی برای ادامه كار حزبی خود رسیده‌اند. خبرها حاكی از آن است كه تغییر عنوان و درخواست برای مجوز جدید به این دلیل است كه آن‌ها از اینكه بتوانند با نام قبلی فعالیت كنند، ناامید شده‌اند. البته هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده، اما طیفی كه موافق تغییر نام هستند، از اكثریت برخوردارند.

اصلاح‌طلبان یک سال پس از انتخابات ریاست‌جمهوری، این روزها فعالیت‌های سیاسی خود را شدت بخشیده‌اند. در تازه‌ترین تحول، اعضای اصلی حزب مشارکت به تصمیماتی برای ادامه کار حزبی خود رسیده‌اند. خبرها حاکی از آن است که تغییر عنوان و درخواست برای مجوز جدید به این دلیل است که آن‌ها از اینکه بتوانند با نام قبلی فعالیت کنند، ناامید شده‌اند. البته هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده، اما طیفی که موافق تغییر نام هستند، از اکثریت برخوردارند.

گفته می‌شود یکی از دلایل تغییر تصمیم قبلی، آغاز فعالیت‌های حزبی محمدرضا عارف است. برخی اعضای مشارکت معتقدند عارف در حال جذب بدنه اجتماعی قابل‌توجهی از اصلاح‌طلبان است.

جبهه مشارکت با حضور صدوده تن از چهره‌های فعال ستادهای انتخاباتی خاتمی و برخی اعضای دولت اصلاحات، با هدف حمایت از دولت وی در تاریخ 14/9/77 با دبیر کلی رضا خاتمی اعلام موجودیت کرد و در تاریخ 1/12/77 از وزارت کشور مجوز فعالیت رسمی گرفت.

گفتنی است برخی سران حزب منحله مشارکت در آشوبگری سال 88 نقش‌آفرینی ‌کردند و پس از محاکمه به زندان محکوم شدند، به همین دلیل فعالیت این حزب غیرقانونی اعلام شد.

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...