نسخه چاپی

قول مدافع تیم‌ملی به مردم ایران

مدافع تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: به مردم قول دادیم با تمام وجودمان برای خوشحالی آنها تلاش كنیم كه خوشبختانه این اتفاق افتاد.

مهرداد پولادی مدافع تیم ملی فوتبال در خصوص تساوی مقابل نیجریه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که مردم ایران و خیلی از فوتبالی‌ها از نتیجه ما مقابل نیجریه خوشحال هستند. ما تمام سعی و تلاش‌مان را کردیم که در اولین گام به سرنوشت اسپانیا و پرتغال دچار نشویم.
وی افزود: دومین هدف ما این بود که مردم از ما راضی باشند و از نتایج ما خوشحال شوند که امیدوارم این اتفاق در بازی با نیجریه افتاده باشد. اگر ما به موفقیتی رسیدیم همه با هم بودیم و با تمام وجود تلاش کرده‌ایم.

پولادی در مورد اینکه در دو صحنه باعث شد توپ وارد دروازه ایران نشود، گفت: در صحنه اول بازیکن حریف را پشت خودم حس کردم و هیچ‌وقت در بازی‌های حساس ریسک نمی‌کنم به همین دلیل توپ را سریعاً به بیرون زدم تا پشت 18 قدم نصیب بازیکن حریف نشود در صحنه دوم نیز با توجه به شرایط مسابقه وقتی توپ را دیدم فقط می‌توانستم با سر آن را نگه دارم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. مهم بسته نگه داشتن دروازه ما بود و همه در این راه تلاش کردند.

وی در درباره بازی با آرژانتین تاکید کرد: بازی سخت و حساسی را در پیش داریم. هر تیمی مقابل آرژانتین قرار می‌گیرد قطعاً این تیم را بسیار خوب می‌شناسد ولی من همین قول را به مردم خوب ایران و فوتبالی‌ها می‌دهم که با همه وجود‌مان مقابل بهترین‌های دنیا بازی کنیم تا امردم از ما راضی باشند. البته ما برای رسیدن به هدف‌مان باید بسیار منطقی و با تمرکز به میدان برویم اما مطمئن باشید نه ترسی داریم و نه از پیش بازنده هستیم.

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...