نسخه چاپی

مسی:اشتباهات زیادی انجام دادیم

كاپیتان آرژانتین ابراز امیدواری كرد تیمش در مسابقات آینده از جمله بازی با ایران همانند نیمه دوم دیدار با بوسنی ظاهر شود.

نیونل مسی معتقد است که آرژانتین در دیدار اول خود در جام جهانی 2014 برزیل برابر بوسنی‌وهرزگوین اشتباهات زیادی انجام داده که یکی از این اشتباهات شروع بازی با دو مهاجم به جای سه مهاجم بوده است.

به گزارش تسنیم، سایت بوستون هرالد به نقل از مسی نوشته است: آلمان و هلند بهترین تیم‌های دور اول مرحله گروهی بوده‌اند. هنوز تیم‌هایی هستند که توانایی بالایی دارند اما دیده نشده‌اند و به نظرم نباید به نتیجه گرفته شده در یک بازی نگاه کنیم. ما نیز هنوز بهترین نشده‌ایم اما فکر می‌کنم با پیش رفتن در این جام تیم‌ها کیفیت خود را پیدا می‌کنند.

وی در خصوص پیروزی حیرت‌انگیز 5 بر یک هلند برابر اسپانیا عنوان کرد: هیچ کس انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشت همان طور که کسی فکر نمی‌کرد آلمان در اولین دیدار پرتغال را در حضور کریستیانو رونالدو 4 بر صفر شکست دهد.

مسی همچنین از سیستم آلخاندور سابلا انتقاد کرد و افزود: امیدوارم آرژانتین در بازی‌های بعدی مانند نیمه دوم دیدار برابر بوسنی با سه مهاجم بازی کند، حتی در بازی برابر تیم‌های قوی‌تر.

مهاجم آرژانتین یادآور شد: باید به خودمان فکر کنیم و تمرکزمان را روی حریفان نگذاریم. البته سیستم ما به بازی‌ها نیز بستگی دارد که می‌تواند سیستم ما را تغییر دهد، اما فکر می‌کنم ما باید به خودمان نگاه کنیم و روی رقیبان تمرکز نکنیم.

وی به سیستم 2-3-5 آرژانتین در بازی برابر بوسنی اشاره کرد و گفت: این سیستم باعث شد که من و آگرو از دیگر بازیکنان تیم دور بیفتیم و ارتباط ما قطع شود.

در نیمه دوم سابلا به مسی اجازه داد تا آزاد باشد و پشت سر آگرو و ایگواین در سیستم 3-3-4 حرکت کند و همین موضوع باعث شد بتواند یک گل خوب بزند. کاپیتان تیم ملی آرژانتین با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: در بازی‌های دوستانه و مقدماتی جام جهانی هم با همین سیستم بازی کردیم و امیدوارم در مسابقات بعدی همین سیستم را پیاده کنیم.

مسی همچنین در پاسخ به این سؤال که چرا سرمربی آرژانتین تصمیم گرفت دیدار با بوسنی را محتاط آغاز کند، گفت: این سؤال را باید از آلخاندور سابلا بپرسید که تصمیم‌گیرنده است. او تصمیم گرفت که ما چگونه به زمین برویم و فکر می‌کنم نمی‌خواست 3 امتیاز را از دست بدهیم.

آرژانتین در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی روز شنبه آینده از ساعت 20:30 و در ورزشگاه مینیه‌رو به مصاف ایران می‌رود.

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...