نسخه چاپی

انتقاد فرزند جهان پهلوان از رسانه‌ها

تختی:مادرم هیچگاه در خانه سالمندان نبوده

تنها فرزند جهان پهلوان غلامرضا تختی در واكنش به برخی اخبار و اطلاعات ضد و نقیض پیرامون درگذشت مادرش گفت: متاسفانه روز سه‌شنبه پس از درگذشت مادرم،‌ برخی از رسانه‌ها به مطالبی پرداختن كه به هیچ عنوان صحت نداشته است.

به گزارش نما، تنها پسر جهان پهلوان تختی در خصوص انعکاس نادرست خبر درگذشت مادرش اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته برخی از رسانه‌ها اعلام كردند، مادرم مدتها در خانه سالمندان بوده و در سن 80 سالگی از دنیا رفته كه این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد. مرحومه توكلی متولد 1325 بود كه تا فقط در دو ماه پایانی زندگی خود به دلیل شدت بیماری در بیمارستان ایرانمهر بستری شد.

وی ادامه داد: مادرم همواره به كمك پرستاری كه در منزلشان بود زندگی می كرد و هیچگاه در خانه سالمندان نبود. وی تا دو ماه پیش نیز در منزل خودشان بود اما شدت بیماری باعث شد، وی را در بیمارستان ایرانمهر بستری كنیم. ضمن اینكه مادرم در سن 68 سالگی از دنیا رفت اما برخی اخبار حكایت از آن دارد كه وی در سن 80 سالگی چشم از جهان بر بسته است!

بابک تختی درباره فوت مادرش و شایعاتی که درباره حضور مادرش در خانه سالمندان وجود داشته است نیز به ایسنا گفت: مادر من در خانه خودش زندگی می‌کرد و پیش از این که اوضاع بیماری‌اش رو به وخامت برود روی پای خود بود و تمام کارهایش را به تنهایی انجام می‌داد، اما پس از وخامت بیماری‌اش به بیمارستان "ایرانمهر" منتقل شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر که مادرم فوت کرده نمی‌دانم باید غصه رفتن او را بخورم و یا مطالب و تصاویر ناصحیحی که در فضای مجازی و نشریات مکتوب پخش شده است. من عکس‌هایی را از روزهای آخر زندگی مادرم و زمانی که او در بیمارستان بیماری بوده در اینترنت دیدم که نمی‌دانم توسط چه کسی گرفته شده است. گرفتن و منتشر کردن این عکس‌ها کار بسیار غیر مسئولانه‌ای بوده است. در حال حاضر به هر سایتی که وارد می شوم متاسفانه این عکس‌ها را می‌بینم و نمی‌دانم که چطور می‌توانم جلوی آن را بگیرم.

تختی با اشاره به کوتاه بودن دوران زندگی مادر و پدرش ، تصریح کرد: پدر و مادر من (غلامرضا تختی - فاطمه (شهلا) توکلی ) در آبان ماه 1345 با یکدیگر ازدواج کردند، اما با توجه به این که پدرم در دی ماه 1346 فوت کرد عمر زندگی این دو خیلی کوتاه بود و می‌خواهم بیشتر راجع به زندگی‌ آنها صحبت کنم، اما در حال حاضر شرایط آن را ندارم.

پسر جهان پهلوان تختی درباره ماندگاری نام پدرش در یاد مردم نیز گفت: پدرم قهرمان ملی ایران بود و این که نام او هنوز در یادها باقی مانده به دلیل لطف مردم است و فکر می‌کنم که او نیز همیشه به یاد مردم بوده و هر کاری که انجام می داده برای مردم بوده است. البته در حال حاضر این روزها به مادرم تعلق دارد و در آینده درباره پدرم بیشتر صحبت خواهم کرد.

فرزند جهان پهلوان تختی در خاتمه با اظهار گلایه از برخی منابع خبری كه اطلاعات كافی در این خصوص نداشته و اقدام به انتشار اخبار كرده‌اند به مهر افزود: بهتر بود این عزیزان رسانه‌ای، پیش از هر اقدامی با من یا یكی از اعضای فامیل مرحومه مادرم تماس می‌گرفتند تا اطلاعات نادرستی منتشر نمی‌شد.

تختی همچنین گفت: مادرم آنقدر دوست و فامیل در تهران داشت كه همواره در كنارش باشند و از او عیادت كنند، پس نمی‌دانم چطور گفته‌اند او در سال‌های پایانی زندگی خود در تنهایی و در خانه سالمندان زندگی كرده است.

به گزارش مشرق، مراسم ترحیم مشترکی توسط خانواده های توکلی، تختی و همچنین فدراسیون کشتی روز شنبه 31 خردادماه از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار می شود.

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...