نسخه چاپی

وقتی رئیس دلیل بركناری‌اش را نمی داند!

عکس خبري -وقتي رئيس دليل بركناري‌اش را نمي داند!

رییس بركنار شده فدراسیون قایقرانی با تایید خبر بركناری‌اش تاكید كرد: هیچ دلیلی برای این كار وجود ندارد.


به گزارش نما، احمد دنيامالي در گفت‌وگو با ايسنا خبر بركناري‌اش را تاييد و اظهار كرد: متاسفانه اين خبر درست است و هيچ دليلي هم براي آن وجود ندارد زماني كه پرسيدم يك دليل براي بركناري من بياوريد هيچ پاسخي شنيده نشد.آقاي سجادي با من تماس گرفتند و اين خبر را به من دادند و حالا آقاي اسبقيان سرپرست فدراسيون قايقراني است.

رييس بركنار شده فدراسيون قايقراني در پاسخ به اين سوال كه چرا فدراسيون موفق قايقراني در آستانه المپيك بايد درگير اين حاشيه‌ها شود اظهار كرد: اين اتفاقي است كه افتاده و تنها فدراسيون قايقراني نيست. من نيز در اين مدت كمي استراحت مي‌كنم و اميدوارم اين اتفاق به قايقراني ضربه نزند. البته بايد بگويم كه به مسئولين گفتم شايد من را بركنار كنيد اما نمي‌توانيد من را از ورزش جدا كنيد. اگر دنيامالي را از در خارج كنيد از پنجره وارد مي‌شود.

وي ادامه داد: يك دست‌هايي پشت اين قضيه وجود دارد و خدا براي من اين طور خواسته و حالا اين اتفاق نيز افتاده است اما بايد حواس‌مان باشد، قايقراني ايران در آستانه نتيجه‌گيري فوق‌العاده‌اي بود. خود من پيش از اين گفته بودم حداكثر تا سال 2014 در قايقراني هستم ولي حالا اين اتفاق زودتر افتاده شايد فردا اعلام كنند دنيامالي بازنشسته است.

رييس سابق فدراسيون قايقراني در پاسخ به اين سوال كه آيا در انتخابات مجمع شركت مي‌كنيد، بيان كرد: من ديگر نمي‌آيم تا زماني كه اين‌ها هستند در قايقراني حاضر نمي‌شوم. اگر هم بيايم و حتي راي بياورم و از من حمايت نشود نتيجه‌اي نمي‌گيريم. هم اكنون در فدراسيون بين‌المللي زورخانه‌اي و در فدراسيون جهاني قايقراني حضور دارم و در ورزش فعاليت مي‌كنم. همان طور كه گفتم نمي‌توانند من را از ورزش جدا كنند.

وي با تاكيد بر اينكه اميدوارم كاروان ايران بهترين نتيجه را در المپيك لندن بگيرد تصريح كرد: اميدوارم كاروان ورزشي ايران در المپيك 2012 نتيجه شايسته‌اي بگيرد. ما در قايقراني نفرات خوبي داريم كه در اين مدت تمرين‌هاي فوق‌العاده‌اي دارند. آن‌ها آماده مي‌شوند تا نتايج خوبي در لندن بگيرند. اميدوارم در اين مدت از نظر رواني نيز آماده شوند و حاشيه‌اي به وجود نيايد. در هر حال نام مقدس ايران در ميان است و بايد حواسمان به آن باشد. در هر حال هر آمدن يك رفتني دارد.

۱۳۹۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...