نسخه چاپی

احتمال كنارگذاشتن رونی از تركیب انگلیس

احتمال بیرون گذاشتن ستاره منچستریونایتد از تركیب تیم ملی انگلیس به دلیل عملكرد ضعیف در دیدار مقابل ایتالیا قوت گرفت.

روی هاجسون در بیش از یک دیدار نشان داده است که ترسی از بازی ندادن به بازیکنان باتجربه تیم ملی فوتبال انگلیس ندارد. سرمربی تیم ملی انگلیس اشلی کول را به تیم ملی دعوت نکرد و فرانک لمپارد را در دیدار مقابل ایتالیا نیمکت‌نشین کرد. احتمال دارد نفر بعدی وین رونی باشد.

پس از عملکرد ضعیف ستاره منچستریونایتد در دیدار مقابل ایتالیا، هاجسون در حال بررسی نیمکت‌نشین کردن وی در مسابقه بعدی انگلیس در جام‌جهانی است. این عقیده با حمایت فراوانی در انگلیس مواجه شده است. هرچند رونی پاس گل استوریج را ارسال کرد اما به نظر می‌رسید بازی روانی در زمین ندارد. آمار عملکرد شماره ۱۰ تیم ملی انگلیس گویای همه‌چیز است. او شوت درون چارچوب ندارد و تنها دو بار در محوطه جریمه صاحب توپ شد.

فشار بسیار زیادی روی رونی وجود دارد. به نظر می‌رسد ناکامی‌های رونی در جام‌ جهانی پایانی ندارد. وی در سه دوره مسابقات (۲۰۰۶، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴) به میدان رفته و هنوز نتوانسته گلزنی کند.

این به معنای آن خواهد بود که وین رونی نیز موقعیت خود را در ترکیب تیم ملی انگلیس در خطر ببیند و در دیدار مقابل اروگوئه از دل و جان بازی کند. وی در این باره اظهار داشت: هرگز نگفتم جای من در ترکیب تیم تضمین شده است. بازیکنان جوان و خوب زیادی داریم بنابراین همه ما سخت تلاش می‌کنیم و هر بازیکنی راه حل متفاوتی جلوی روی سرمربی می‌گذارد.

منبع: فارس

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...