نسخه چاپی

اعزام كاروان های تمتع از ۱۴ شهریور

كاروان های حج تمتع از ۱۴ شهریور امسال به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش نما رییس سازمان حج و زیارت کشور در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: امسال451 کاروان از 19 ایستگاه پروازی در سراسر کشور برای حج تمتع به سرزمین وحی مشرف می شوند.

سعید اوحدی با اشاره به افزایش اعزام چهار برابری پزشکان خانم برای حج امسال، افزود: درمانگاه شبانه روزی مخصوص بانوان در اطراف حرمین شریفین برای خدمات رسانی به زائران بر پا می شود.

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی قیمت هتلها در عربستان گفت: 30 درصد هتلهای عربستان از چرخه اسکان زائران ایرانی خارج شده و اسکان زائران در حوزه منازل مسکونی 30 درصد افزایش خواهد یافت.

اوحدی افزود: برای امسال هیچگونه افزایش قیمتی در زمینه اعزام زائران حج تمتع نداریم و پیش بینی میشود در ثبت نام های جدید برای این سفر معنوی ، ده درصد کاهش قیمت داشته باشیم.

رییس سازمان حج و زیارت کشور همچنین با تاکید بر تامین اقلام تدارکاتی مورد نیاز از داخل کشور، گفت: تاکنون موفق شدیم 80 درصد اقلام تدارکاتی را از داخل کشور تامین کنیم.

اوحدی با اشاره به حوادثی که به دست تکفیری ها در عراق اتفاق افتاده است، گفت: هرسال درآخر ماه شعبان و ماه مبارک رمضان اعزام زائر به عتبات عالیات متوقف می شود و امسال هم به همین ترتیب خواهد بود.

وی ادامه داد: آخرین کاروان عتبات عالیات جمعه این هفته وارد کشور خواهند شد.

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...