نسخه چاپی

كیروش بالاخره رسما رفتن خود را اعلام كرد

سرمربی تیم فوتبال ایران اعلام كرد كه مذاكراتش با مسوولان فدراسیون فوتبال ایران به نتیجه نرسیده است و او پس از پایان جام جهانی از تیم ایران جدا می شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا ، فدراسیون فوتبال ایران قرارداد «کارلوس کی روش» را تمدید نکرده است و در نتیجه، او پس از جام جهانی برزیل، دیگر سرمربی تیم فوتبال ایران نخواهد بود.

کی روش روز چهارشنبه به وقت برزیل - بامداد پنجشنبه به وقت تهران - در باره احتمال ماندن در ایران به خبرنگاران گفت: مسوولان فدراسیون فوتبال ایران به من پیشنهاد داده اند که در این تیم بمانم اما دولت حمایت کافی را از این موضوع نکرده و این مسئله کاملا مشخص است.

وی افزود: دوره حضور من در تیم ملی ایران به پایان رسیده است و به دلیل شرایط مالی نمی توانم دیگر با این تیم همکاری داشته باشم، ضمن اینکه من هم تصمیم به جدایی گرفته ام.

کارلوس کی روش که هم اکنون هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده دارد و شاگردانش قرار است شنبه شب در برابر تیم فوتبال آرژانتین دومین بازی خود را در جام جهانی انجام دهند، در باره این بازی گفت: آرژانتین تیم بزرگ و معتبری است.

وی افزود: آرژانتینی ها جزو پنج تیم برتر جهان هستند و پیدا کردن تیمی با این کیفیت کار آسانی نیست؛ برای مقابله با این تیم باید 20 سال خودتان را آماده کرده باشید.

کی روش گفت: هدف کادر فنی در بازی مقابل آرژانتین، آماده کردن بازیکنان از نظر فیزیکی و روحی است.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی دوشنبه شب گذشته به تساوی بدون گل برابر نیجریه دست یافت و قرار است ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه شب دومین بازی خود را برابر آرژانتین انجام دهد.

۱۳۹۳/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...