نسخه چاپی

سریال‌ های سیما در ماه رمضان

عکس خبري -سريال‌ هاي سيما در ماه رمضان

سریال‌های رمضانی تلویزیون به صورت قطعی نام برده شدند و از میان گزینه‌های روی میز مدیران سیما، «مدینه» و «هفت سنگ» مجموعه‌هایی بودند كه در نهایت انتخاب شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: تلویزیون، امسال به دلیل تقارن ماه رمضان با جام‌جانی 2014، با هدف بهتر دیده شدن سریال‌های مناسبتی با کمترین تعداد سریال به استقبال رمضان می‌رود؛ به طوری که فقط شبکه‌های یک و سه سیما سهمی را به خود اختصاص داده‌اند.

از میان پنج سریال کاندید شده برای پخش در باکس شبانه تلویزیون در ماه رمضان قرعه‌ی پخش به نام «مدینه» و «هفت سنگ» افتاد و هر کدام به ترتیب از شبکه یک و سه سیما به روی آنتن می‌روند.

سریال «مدینه» با بازی پریوش نظریه، مهدی سلطانی، مهرداد ضیایی، آتیلا پسیانی، رضا رویگری، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان و ... 31 فروردین 93 به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی کلید خورد.

کدام سریال‌ها برای رمضان انتخاب شدند؟

این سریال در حال حاضر نیز مراحل تولید خود را طی می‌کند و تا پایان ماه رمضان نیز به ساخت خود ادامه می‌دهد.

دومین سریال رمضانی تلویزیون با عنوان «هفت سنگ» نیز به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی مجید مولایی در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای تهیه می‌شود.

کدام سریال‌ها برای رمضان انتخاب شدند؟

این سریال مراحل تولید خود را به پایان برده و گزینه قطعی پخش از شبکه سه سیماست.

مهدی سلطانی، بهنام تشکر، الهام پاوه‌نژاد، سعید پورحسینی، شبنم مقدمی، فرناز رهنما و عزت‌الله مهرآوران بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

مهدی سلطانی و شبنم مقدمی بازیگرانی هستند که در این دو سریال ایفای نقش کردند و بازی آنها امسال از دو شبکه تلویزیونی به روی آنتن می‌رود.

شبکه دو سیما سریال «فاخته» را در گروه کودک و نوجوان خود می‌سازد و تصمیم بر پخش این سریال قبل از افطار دارد.

کدام سریال‌ها برای رمضان انتخاب شدند؟

این سریال هنوز مراحل تولید خود را طی می‌کند و تا نیمه‌های رمضان نیز ساخت آن ادامه دارد.

«فاخته» که پیش از این با عنوان «مثل من، مثل تو» معرفی شده بود را محمود معظمی کارگردانی، داوود قچاق تهیه می‌کند و ثریا قاسمی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی، جلیل فرجاد و ... در آن ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه تهران نیز مانند هر سال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را در نظر گرفته است تا در ماه رمضان پخش کند.

پیش از این در نشست 11 خرداد مدیر شبکه سه در تشریح برنامه‌های تابستانی تلویزیون، از کاهش تعداد سریال‌های ماه رمضان 93 خبر داده بود و علت کاهش تعداد سریال‌های ماه رمضانی را نیز بهتر دیده شدن این مجموعه‌ها و رسیدن مردم به عبادات در ماه مبارک رمضان عنوان کرده بود.

«شمعدونی»، «دردسرهای عظیم» و «جاده قدیم» دیگر گزینه‌هایی بودند که برای پخش در رمضان 93 انتخاب نشدند.

۱۳۹۳/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...