نسخه چاپی

دلال ها در فدراسیون فوتبال

دروازه‌بان تیم فوتبال داماش گیلان گفت: زور دلال‌ها زیاد بود و توانستند مسئولان را برای لغو قانون ممنوعیت جذب دروازه‌بان خارجی مجاب كنند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با فارس در مورد لغو ممنوعیت دروازه‌بان خارجی در لیگ برتر اظهار داشت: دلال‌ها زورشان زیاد بود و توانستند فشار بیاورند و مسئولان را مجاب کنند تا ورود دروازه‌بان خارجی به لیگ برتر آزاد شود. همیشه در فوتبال ما همین گونه بوده و اکنون نیز دلا‌ل‌ها می‌توانند دروازه‌بان‌های خود را در تیم‌ها جا بدهند. با این قانون فوتبال ما بیشتر از گذشته عقب‌گرد خواهد داشت.
وی ادامه داد: شک ندارم که دروازه‌بان خوب خارجی به فوتبال ایران نمی‌آید همان طور که اکنون از بین 30، 40 بازیکن خارجی فقط تعداد انگشت‌شماری از آنها خوب هستند. حکایت دروازه‌بان خارجی هم همین خواهد شد. در نیم‌فصل لیگ برتر حتی در ایران دروازه‌بان خوب پیدا نمی‌شد .من نمی‌دانم پرسپولیس چگونه دروازه‌بانی را از خارج می‌آورد و می‌گوید این دروازه‌بان خوب است. عملکرد یک دروازه‌بان را در طول یک فصل می‌سنجند نه با 3 یا 4 مسابقه آن هم در حالی که یک بازی انجام دهی و سه هفته استراحت کنی.
محمدی در مورد اینکه دنیزلی در نیم فصل مانع حضورش در پرسپولیس شد گفت: با این مسئله مشکلی ندارم. من چند روز پیش دنیزلی را در دبی دیدم و با او احوال‌پرسی گرمی کردم. یک مربی آزاد است که بازیکن مورد نظرش را جذب کند همانطور که من هم آزادم با هر مربی که می‌خواهم کار کنم. این مسئله غیرمنطقی نیست و یک امر کاملا بدیهی در فوتبال حرفه‌ای است.
وی در مورد اینکه پرسپولیس از ناحیه دروازه‌بانی در این فصل خیلی ضربه خورد تصریح کرد: من مقصر این مسئله نیستم. باشگاه داماش حتی رضایت‌نامه‌ام را برای حضور در پرسپولیس صادر کرد اما دنیزلی با این مسئله مخالفت کرد.

۱۳۹۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...