نسخه چاپی

حقیقی: بلندپروازم و اهداف بزرگی در سر دارم

سنگربان 26 ساله تیم ملی كشورمان گفت: بلندپروازم و برای آینده اهداف بزرگی در سر دارم.

به گزارش نما به نقل از تسنيم، عليرضا حقيقي، دروازه‌بان تيم ملي کشورمان که مقابل نيجريه اولين بازي‌اش در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 را انجام داد، گفت: با بازي در رقابت‌هاي جام جهاني رويايم به حقيقت پيوست. بازي با نيجريه براي تمامي ما به خصوص من خيلي مهم بود. با توجه با شرايطي که در تمرينات حاکم بود انتظار اين را داشتم که در ديدار اول درون دروازه ايران بايستم ولي از طرفي ديگر هم بايد به حمايت هم‌تيمي‌هايم و انرژي مثبتي که در اين بازي از هواداران‌مان گرفتم، اذعان کنم.

وي با اشاره به اهميت حضورش در تيم کوويليا اسپورت پرتغال اظهار داشت: 6 ماه خيلي خوب در کوويليا داشتم و با افراد دوست‌داشتني آشنا شدم و گواه اين موضوع ارتباط تلفني است که همچنان با هم‌تيمي‌هايم دارم. از تمامي آنها تشکر مي‌کنم.

دروازه‌بان روبين‌کازان روسيه که به صورت قرضي به تيم کوويليا رفته، تصريح کرد: حضور در تيم کوويليا دوره مهمي از دوران حرفه‌اي‌ام بود که باعث شد با آمادگي کامل به رقابت‌هاي جام جهاني پا بگذارم. هنوز جوان و بلندپرواز هستم و براي آينده اهداف بزرگي در سر دارم. کسي چه مي‌داند شايد روزي به پرتغال برگشتم.

حقيقي که در بازي اول ايران دروازه‌اش را بسته نگه داشت، با نگاه به آسمان و لبخندي گفت: اميدوارم در بازي مقابل آرژانتين بتوانيم عملکرد بهتري داشته باشيم هرچند بايد نسبت به بازي با نيجريه تلاش بيشتري کنيم. آلبي‌سلسته فقط مسي نيست و بازيکنان بزرگي زيادي دارد. بازي مقابل آرژانتين دشوارتر از نيجريه خواهد بود.

۱۳۹۳/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...