نسخه چاپی

85 تماشاگر شیلیایی دستگیر شدند

سخنگوی فیفا با انتقاد از رفتارهای نامناسب برخی هواداران از فدراسیون فوتبال تمامی كشورهای حاضر در جام بیستم خواست تماشاچیان خود را تشویق به رعایت قوانین و محترم شمردن حقوق دیگران كنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقامات امنیتی برزیل مجبور به دستگیری 85 تماشاچی اخلال گر‌ در حاشیه دیدار تیم‌های شیلی و اسپانیا شدند.

پس از آشوب تماشاچیان آرژانتینی که در دیدار با بوسنی پلیس شهر ریو را با دردسر‌های فراوانی روبرو کردند این بار تماشاچیان و هواداران شیلی با شکستن درهای ورودی ورزشگاه ماراکانا‌ قصد ورود غیر قانونی به استادیوم و تماشای بازی تیم ملی کشورشان با اسپانیا داشتند.

این افراد فاقد بلیط بودند اما سعی داشتند با اغتشاش و آشوب راهی به داخل ورزشگاه بیایند که توسط نیروهای امنیتی برزیل متوقف شدند پلیس ریو 85 هوادار آشوبگر که با شکستن صندلی‌ها و شیشه های ورزشگاه خسارات فراوانی به آن وارد کردند و موفق به مهار آشوب پیش آمده شد.

سخنگوی فیفا با انتقاد از رفتارهای نامناسب برخی هواداران از فدراسیون فوتبال تمامی کشورهای حاضر در جام بیستم خواست تماشاچیان خود را تشویق به رعایت قوانین و محترم شمردن حقوق دیگران کنند.

۱۳۹۳/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...