نسخه چاپی

اقدامات برزیل برای پیشرفت در صنعت و صادرات

وزیر اقتصاد و دارایی برزیل در مصاحبه‌ای با رسانه‌های محلی این كشور گفت: دولت اقدامات اقتصادی خود را برای پیشرفت در زمینه صنعت و صادرات انجام خواهد داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، «گیدو مانتگا» وزیر اقتصاد و دارایی برزیل گفت: در زمینه افزایش صادرات و تولیدات داخلی کشور باید تدابیری بیندیشیم.

خبرگزاری «ال‌اونیورسال» در این خصوص نوشت: این تدابیر شامل حفظ برنامه‌های فعلی سرمایه‌گذاری تا پایان سال 2015 و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتر است.

مانتگا گفت: سیستم مالیاتی جدیدی را در راستای اصلاح و تحول نظام مالیاتی کشور به تصویب رسانده که به عنوان منبع درآمد جدیدی در جهت افزایش درآمدهای دولت بکار برده شده است.

بر اساس اطلاعات بانک جهانی تولید ناخالص داخلی برزیل در سال جاری 1.5 درصد رشد پیدا خواهد کرد و پیش‌بینی می شود در سال 2015 به 2.7 درصد و در سال 2016 به میزان 3.1 درصد برسد.

برآورد بانک مرکزی بر این اساس است که رشد تولید ناخالص داخلی برزیل به 1.95 درصد در سال 2014 ، 2.2 درصد در سال 2015 و 5.7 درصد در سال 2016 خواهد رسید.

به گزارش فارس، برزیل در طول 2 دهه گذشته با حمایت‌های بین‌المللی و برنامه‌ریزی اقتصادی و همچنین گام گذاشتن در مسیر دموکراسی، از یک کشور بحران‌زده به کشوری موثر و نوظهور در اقتصاد جهانی تبدیل شده است.

۱۳۹۳/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...