نسخه چاپی

تغییر قیمت‌های بلیت هواپیما از هفته جاری

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری گفت: نرخ های متنوع حمل و نقل هوایی از هفته جاری به اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا جهانگیریان ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما براساس بند "ب" ماده ۱۶۱ قانون برنامه پنجم توسعه کشور و با تایید اجرایی شدن آن توسط شورای عالی هواپیمایی کشوری صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری نیز در راستای نظارت بر حسن اجرای طرح دستورالعملی را تهیه و جهت اجرا به شرکت هواپیمایی ابلاغ کرده است. وی اضافه کرد: در همین راستا شرکت‌های هواپیمایی، ضمن اعلام نرخ‌های متنوع به سازمان هواپیمایی کشوری که در برخی مسیرها پائین‌تر از نرخ‌های فعلی و تا درصدی بالاتر از آن تعیین شده است به کار فروش خود ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: براساس این دستورالعمل شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند آمار پروازهای انجام شده خود را به طور فصلی با لحاظ کردن ضریب اشغال صندلی، میزان تاخیرات و یا لغو پروازها به دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کنند.

جهانگیریان ادامه داد: همچنین شرکت‌های هواپیمایی باید فهرست نرخ‌های پروازی خود در مسیرهای مختلف را به صورت به‌هنگام در دسترس عموم قرار داده و آمار عملکرد مالی و عملیاتی شرکت را به سازمان ارسال کنند. وی با بیان اینکه اجرای طرح شامل بلیت‌هایی که قبل از ابلاغ آن فروخته شده‌اند نمی‌شود، گفت: در طی اجرای طرح جلسات دوره‌ای برحسب نیاز با حضور نمایندگان همه شرکت های هواپیمایی در محل سازمان جهت بررسی مشکلات احتمالی تشکیل خواهد شد.

۱۳۹۳/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...