نسخه چاپی

واكنش معاون نصرالله به تحولات عراق

معاون دبیركل حزب الله امروز پنجشنبه طی سخنانی اعلام كرد كه سناریوی "آمریكایی-اسرائیلی- تكفیری" در عراق شكست خواهد خورد، همچنانكه در فلسطین، سوریه و لبنان شكست خورده است.

به گزارش نما ، "شیخ نعیم قاسم"، معاون دبیرکل حزب الله امروز پنجشنبه طی سخنانی اعلام کرد که سناریوی "آمریکایی-اسرائیلی- تکفیری" در عراق شکست خواهد خورد، همچنانکه در فلسطین، سوریه و لبنان با شکست مواجه شد.

معاون سید حسن نصرالله افزود: این طرح تکفیری شکست خواهد خود همانطوری که با مقابله در برابر طرح اسرائیلی در لبنان با شکست روبرو شد.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: اسرائیل در سال 2000 و سپس 2006 در لبنان با خواری و ذلت در نبرد با مقاومت شکست خورد و طعم خواری و ذلت را نیز در رویارویی با مردم فلسطین در غزه چشید و در سوریه نیز طرح تکفیری آنها شکست خورد.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: این سناریو در عراق نیز با اتحاد و همدلی مردم ناکام می ماند و همه می دانند که مقاومت در میدان نبرد باقی خواهد ماند و همیشه برای مقابله با تهدیدات آماده است.

شیخ نعیم قاسم روز گذشته نیز گفته بود که عراق اکنون به طور گسترده با خطر تکفیری‌ها مواجه است، اما با تشریک مساعی، وحدت داخلی، همت و اراده بلند می‌تواند تکفیری‌ها و حامیان پشت پرده آنها را شکست دهد، همان طور که آنها در سوریه شکست خورده‌اند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به معضل تروریسم و افراط گرایی خاطرنشان کرد: حل این موضوع از طریق تشکیل ائتلاف بین المللی و منطقه‌ای علیه تروریسم و تکفیری‌ها امکان پذیر است.

وی افزود: باید واقعیت تفکرات تکفیری‌ها را برای افکارعمومی روشن و آشکار کرد بنابراین، هر طرفی باید به اندازه توان خود با این خطر مقابله کند و موضوع حایز اهمیت در این خصوص این است که نگاه ها متوجه اهمیت رویارویی با خطر تکفیری شود.

شیخ نعیم‌قاسم با اشاره به توجیه برخی کشورها درباره اقدامات گروه تروریستی تکفیری‌ بعثی خاطرنشان کرد: هر گونه توجیه اعمال و اقدامات داعش به نوعی مشارکت در اقدامات و جنایت‌های این گروه در کشتن افراد بی‌گناه است.

۱۳۹۳/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...