نسخه چاپی

اظهارات هاجسون پس از شكست انگلیس

سرمربی سه‌شیر پس از شكست شاكردانش مقابل اروگوئه گفت: گل دومی كه خوردیم ضربه‌ای باورنكردنی به تیم زد.

به گزارش نما سرمربي سه‌شير پس از شکست شاکردانش مقابل اروگوئه گفت: گل دومي که خورديم ضربه‌اي باورنکردني به تيم زد.

روي هاجسون پس از شکست 2 بر يک شاگردانش مقابل اروگوئه در مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل گفت: از نتيجه‌اي که در اين بازي رقم خورد واقعاً نااميد شديم چون فکر مي‌کرديم مقابل اروگوئه بتوانيم به نتيجه دلخواه‌مان برسيم. براي رسيدن به گل تساوي سخت تلاش کرديم و فکر مي‌کردم به پيروزي يا حداقل به تساوي برسيم ولي در نهايت اينطور نشد.

وي افزود: گل دومي که دريافت کرديم ضربه‌اي باورنکردني به تيم زد چون اصلاً انتظار دريافت چنين گلي را نداشتيم. خط دفاعي ما مقابل حملات اروگوئه به خوبي مقاومت کرد ولي در نهايت آنها موفق شدند از خط دفاعي مستحکم ما عبور کنند.

سرمربي انگليس تصريح کرد: لوئيز سوارز در اين بازي دو گل به ثمر رساند. گل اولي که او زد استثنايي و سطح بالا بود. گل دوم هم کمي روي خوش‌شانسي‌ او بود که در موقعيت خوبي قرار گرفت. سوارز بازيکني نيست که چنين موقعيت‌هاي بادآورده‌اي را از دست بدهد.

هاجسون خاطرنشان کرد: اروگوئه خيلي به دروازه ما نزديک نشد ولي مهم نيست که شما در يک بازي چند بار به دروازه حريف نزديک مي‌شويد، مهم اين است که چند بار تور دروازه رقيب خود را به لزره در مي‌آوريد. ما روي اين دو مورد به اندازه کافي خوب عمل نکرديم.

۱۳۹۳/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...