نسخه چاپی

گران قیمت ترین مربیان لیگ برتر

در حال حاضر گران قیمت ترین مربی لیگ برتر کسی نیست جز مصطفی دنیزلی. این مربی سرشناس در شروع نیم فصل دوم لیگ یازدهم حرفه ای به پرسپولیس آمد


کسب و کار: مصطفی دنیزلی


به نوشته برترین ها : این طور که به نظر می رسد در حال حاضر گران قیمت ترین مربی لیگ برتر کسی نیست جز مصطفی دنیزلی. این مربی سرشناس در شروع نیم فصل دوم لیگ یازدهم حرفه ای به پرسپولیس آمد و با قرمزپوشان پایتخت قراردادی یک سال و نیمه امضا کرد.

آن زمان داستان مبلغ قرارداد آقامصطفی جنجال زیادی به راه انداخت چراکه شنیده می شد او برای یک فصل و نیم از پرسپولیس 3 میلیارد پول گرفته است. جالب اینکه این مبلغ که در رسانه ها مطرح شد از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس و شخص دنیزلی هیچ گاه تایید یا تکذیب نشد!


امیر قلعه نویی




کارنامه درخشان امیر قلعه نویی در سال های اخیر او را به گران قیمت ترین مربی داخلی لیگ برتر تبدیل کرده است. او که تا به اینجا در هیچ تیمی ناکام نبوده فصل پیش قراردادی نجومی با تراکتورسازی امضا کرد و با آسیایی کردن این تیم یکبار دیگر توانایی هایش را به رخ کشید.

براساس شنیده ها پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر برای لیگ دوازدهم پیشنهاد یک میلیاردی دارد و این مساله از همین الان جنجال ساز شده است. قرارداد ثبت شده فصل قبل قلعه نویی با تراکتورسازی حدود 550 میلیون بود و جدا از این تبریزی ها مبلغی را هم به عنوان پاداش و حسن انجام کار بیرون از بحث قرارداد به او تقدیم کردند.


علی دایی



کسب 2 جام حذفی و یک قهرمانی لیگ برتر و جدا از این حضور در راس کادر فنی تیم ملی ایران، شهریار را به یکی از گران قیمت ترین مربیان لیگ برتر ایران تبدیل کرده است.

براساس شنیده ها دایی فصل گذشته قراردادی 500 میلیونی با راه آهن امضا کرده و با حفظ این تیم در لیگ به تعهداتش کاملا عمل کرده است. حالا دایی برای فصل آینده پیشنهادهای فراوانی از تیم های لیگ برتری دارد و باید دید در نهایت با کدام تیم به توافق نهایی می رسد. این طور که گفته می شود دایی از یکی از تیم های لیگ برتری برای لیگ دوازدهم پیشنهاد 600 میلیونی دارد.


زلاتکو کرانچار



زلاتکو کرانچار کروات زمانی که سرمربی سپاهان شد خیلی مربی گران قیمتی نبود اما حالا با قهرمانی زردپوشان در لیگ یازدهم قضیه کاملا برای او فرق کرده است. کرانچار که با سپاهان قراردادی یک سال و نیمه و مشروط امضا کرده حالا برای لیگ دوازدهم باید با سپاهانی ها پای میز مذاکره بنشیند و سر مبلغ قراردادش با آنها به توافق برسد.

باتوجه به پیشنهاد تیم ملی کرواسی به کرانچار حالا سپاهانی ها برای راضی کردن او باید مبلغ قرارداد را حسابی بالا ببرند. براساس شنیده ها مبلغ قرارداد کرانچار برای لیگ دوازدهم کمتر از 500 میلیون نخواهد بود.


منصور ابراهیم زاده



منصور ابراهیم زاده زمانی که سرمربی ذوب آهن شد جزو مربیان گران قیمت لیگ نبود اما حالا بعد از 4 سال قضیه کاملا فرق کرده است.

کسب 2 مقام نایب قهرمانی در لیگ، یک قهرمانی در جام حذفی و رساندن ذوب آهن به فینال لیگ قهرمانان آسیا حالا ابراهیم زاده را به یکی از گران قیمت ترین مربیان لیگ برتر تبدیل کرده است.

جدایی ابراهیم زاده از ذوب آهن حالا قطعی شده و خیلی ها منتظرند او تیم جدیدش را معرفی کند. براساس شنیده ها ابراهیم زاده برای لیگ دوازدهم پیشنهاد 450 میلیونی دارد.

۱۳۹۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...