نسخه چاپی

مجمع روحانیون مبارز بنزین فتنه 88 بود

عضو شورای مركزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مجمع روحانیون مبارز نقش تقویتی برای فتنه داشت و بیانیه این مجمع سبب خوشحالی نظام سلطه، صهیونیست‌ها و اپوزیسیون خارج از كشور شد.

به گزارش نما ، پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به نقش مجمع روحانیون مبارز در فتنه 88 اشاره و اظهار کرد: متاسفانه ما در فتنه 88 شاهد حرکاتی بودیم که این حرکات موجب خسارات بزرگی به کشور شد و فرصت طلایی مشارکت 85 درصدی را به کام ملت و نظام تلخ کردند.

وی افزود: گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی که فلسفه وجودی‌شان ثبات،‌ آرامش و وحدت‌آفرین بود در فتنه سال 88 درست بر عکس فلسفه وجودی خود عمل کردند و نمره منفی گرفتند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مجمع روحانیون مبارز در فتنه 88 همچون بنزین این آتش را شعله‌ورتر می‌کرد به بیانیه این مجمع در شنبه پس از انتخابات اشاره و تصریح کرد: معتقدم مجمع روحانیون مبارز نقش تقویتی برای فتنه داشت و بیانیه این مجمع سبب خوشحالی نظام سلطه، صهیونیست‌ها و اپوزیسیون خارج از کشور شد.

سروری ادامه داد: متاسفانه مجمع روحانیون مبارز تاکنون نه تنها این نقطه سیاه در کارنامه خود را جبران نکرده بلکه با رفتارهای بعد از فتنه 88 نیز این نقطه سیاه را حجیم و گسترده‌تر کرده است.

وی به مجمع روحانیون مبارز توصیه کرد: مجمع روحانیون مبارز هر چه سریع‌تر تحلیلی در مورد عملکرد خود در ماجرای فتنه 88 داشته باشد و تا دیر نشده از رهبر معظم انقلاب و مردم عذرخواهی کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به نقش مقام معظم رهبری و تدابیر ایشان در فتنه 88 اشاره و خاطرنشان کرد: معتقدم نقش مقام معظم رهبری در خاموش کردن فتنه 88 یکی از درخشان‌ترین موارد در کارنامه معظم‌له است.

سروری اضافه کرد: نگاه تیزبین مقام معظم رهبری به عمق مسائل و پشت پرده‌های فتنه 88 سبب شد تا ایشان مدیریتی را اعمال که فتنه88 که عمقی بسیار گسترده‌تر از آن چیزی که ما تصور می‌کردیم را داشت، به شکست بینجامد.

۱۳۹۳/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...