نسخه چاپی

دشمن با ابزار فیس‌بوك حجاب زنان را نشانه گرفته است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینكه شهدا در همه حال به رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی تاكید داشته‌اند، گفت: دشمن امروز با ابزار فیس‌بوك حجاب اسلامی زنان را نشانه گرفته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی در مراسم یادواره شهدای محله سرخبنده رشت در مسجد بقیةالله این شهر، اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس تربیت‌شده فرهنگ و مکتب عاشورا هستندکه از جان و مال خود را در راه پاسداری از میهن اسلامی گذشتند.

وی با اشاره به اینکه خائنان به شهدا در هر لباس و جایگاهی که باشند، پاسخ محکمی از جانب این مجاهدان راه خدا می‌گیرند، افزود: شهدای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختف نمونه بودند که در عالم نمونه ندارند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدا در همه حال به رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی تاکید داشته‌اند، تاکید کرد: دشمن امروز با ابزار فیس‌بوک حجاب اسلامی زنان را نشانه گرفته است.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، خاطرنشان کرد: رواج بی‌عفتی و بی‌حجابی در هر جامعه‌ای نشانه خطری بزرگ است که باید در رفع آن تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا باید با دو هدف اصلی انجام شود، تصریح کرد: هدف اول، عرض ادب و احترام به خانواده شهدا است که چنین فرزندانی را تربیت کرده و تقدیم اسلام کردند.

استاد حوزه و دانشگاه، بیان کرد: هدف دوم نیز بدست‌آوردن اخلاق و منش شهدا است که با چه رویکردی به جنگ با باطل رفتند.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه شهدا بزرگترین امتحان در بندگی را انجام دادند، اظهار کرد: باید ضمن تجدید پیمان با شهدا، گام‌های عملی در راه آنان برداریم.

۱۳۹۳/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...