نسخه چاپی

كمرنگ شدن حجاب در پوشش هنرمندان قابل قبول نیست

مشاور امور بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینكه پوشش زن بیانگر شخصیت معنوی، معرفتی و كرامت انسانی اوست، گفت: كمرنگ شدن حجاب در پوشش هنرمندان قابل قبول نیست.

به گزار نما ، عفت شریعتی در گفت‌وگو با فارس گفت: قانون عفاف و حجاب باید به گونه‌ای طراحی شود که تقویت‌کننده عزم ملی و مدیریت جهادی باشد.

وی ادامه داد: چرا که مسئله عفاف و حجاب به طور مستقیم به کرامت انسان، معرفت و معنویت شخص و جامعه بازمی‌گردد.

شریعتی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است افزود: باید مدیریت جهادی همراه با عزم ملی در ساماندهی عفاف و حجاب ایجاد شود و تمام وزارتخانه‌ها به طور غیرمستقیم و یا مستقیم در خصوص قضیه عفاف و حجاب احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ، وزارت علوم و ائمه جمعه و جماعات هرکدام به نوعی در این زمینه مسئولیت‌هایی دارند تا به تقویت بنیان‌های فرهنگی در جامعه کمک کنند.

مدیرکل امور بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پوشش هنرمندان گفت: پوشش زن در واقع بیانگر شخصیت معنوی، معرفتی و کرامت انسانی فرد است و برای ما هنر‌پیشه و دانشجو تفاوتی ندارد و باید حفظ این کرامت را به طور جدی رعایت کنیم.

شریعتی افزود: کمرنگ شدن عفاف و حجاب از سوی هنرمندان پذیرفته نیست چرا که هنر‌پیشه‌ها و هنرمندان نقش تعیین‌کننده‌ای را در موضوع عفاف و حجاب دارند و باید آئینه تجلی زیبایی‌های معرفتی باشند.

۱۳۹۳/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...