نسخه چاپی

آزادی رابطه جنسی پیش از ازدواج و فتوای مفتی وهابی

محمد العریفی یكی از شیوخ وهابیت و سلفیت به حساب می آید. وی در آخرین سخنان خود ، برای جلوگیری از كاهش ازدواج و تولید مثل گفت : اگر دختر و پسری همدیگر را دوست داشته باشند می توانند با همدیگر رابطه جنسی داشته باشند، چرا كه شاید این رابطه جنسی باعث شود كه این دونفر به همدیگر علاقه پیدا كنند، و با توجه به این علاقه كانون خانواده تشكیل شود.


محمد العریفی یکی از شیوخ وهابیت و سلفیت به حساب می آید. وی در آخرین سخنان خود ، برای جلوگیری از کاهش ازدواج و تولید مثل گفت : اگر دختر و پسری همدیگر را دوست داشته باشند می توانند با همدیگر رابطه جنسی داشته باشند، چرا که شاید این رابطه جنسی باعث شود که این دونفر به همدیگر علاقه پیدا کنند، و با توجه به این علاقه کانون خانواده تشکیل شود.
وی در ادامه گفت : با این کار می توان نسل جامعه ی مسلمان را در کشورها زیاد کرد، وی گفت اگر علمای مسلمان در دادن فتوا انعطاف داشته باشند دیگر به هیچ وجه نگران جمعیت مسلمانان نخواهیم بود!
گفتنی است العریفی چند ماه پیش با صدور فتوایی به نام “جهاد نکاح” از دختران و زنان بیوه و حتی شوهردار خواست تا برای تأمین و اشباع تمایلات شهوانی جنگجویان مسلح به سوریه بروند و خود را در اختیار آنان قرار دهند.

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...