نسخه چاپی

نامگذاری میدانی در مركز شهر به نام امام هادی‌(ع)

دانشجویان برخی دانشگاه‌ها با صدور بیانیه‌ای خواستار نامگذاری میدانی در مركز شهر به نام امام هادی‌(ع) شدند.

به گزارش ايسنا در اين بيانيه اعضاي انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر نوشته‌اند:

حمله به مقدسات و اعتقادات شیعه چیزی است که سابقه آن به همان روایت 75 و یا 95 روز بعد از وفات پیامبر عظیم الشان اسلام بازمی گردد و پس از آن نیز حملات وحشیانه به عقاید شیعه در حوزه جنگ سخت و جنگ نرم کماکان ادامه داشته است.

حمله وحشیانه و تخریب بارگاه ائمه بقیع در89 سال پیش به دست وهابیون و تخریب بارگاه امامین عسگریین در سال1384نشانگر عدم منطق و خوی توحش دشمنان شیعه اثناعشری است.

اکنون نیز اهانت به اعتقادات شیعه باهتاکی به ائمه بزرگوار که در راستای شکست حرمت مقدس‌ترین اعتقادات شیعه انجام می‌شود، وارد فاز جدیدی در فضای مجازی شده است که قطع به یقین در جریان اهانت‌هایی که به امام علی النقی(علیه السلام) در طول چندماه گذشته شده، قرار گرفته‌اید.

اکنون ما دانشجویان باتوجه به پیش رو بودن ایام شهادت امام هادی (علیه السلام) خواستار آنیم تا علاوه بر کارهای فرهنگی زیربنایی که قطعا تاکنون در دستور کار آن شورا قرار گرفته است، به مناسبت 5خرداد و سالروز شهادت آن امام همام ،میدانی را در مرکز شهر به نام امام هادی النقی(علیه السلام) نامگذاری کنید.

۱۳۹۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...